خبرگزاری کار ایران

معاون امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی:

تلاش داریم تا تعاونی‌های تولید تقویت شوند

معاون امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی: تلاش داریم که فرهنگ تعاون و کار جمعی در کشور گسترش پیدا کند و تعاونی‌های تولید تقویت شوند تا از این طریق موجب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در کشور شود.

به گزارش ایلنا، معاون امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تمام تلاش خود را برای در کنار هم قرار دادن تعاونی‌های مختلف به‌‌منظور هم‌افزایی درجهت افزایش اشتغال و تامین نیاز تعاونی‌ها بکار می‌گیرد.

سید حمید کلانتری ظهر امروز در حاشیه دیدار از چندین طرح تعاونی در شهرستان آران و از ارائه تسهیلات ارزان به تعاونی‌ها در سال جاری خبر داد.

معاون امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: تعاونی‌ها فرصتی برای افزایش بهره‌وری در واحدهای تولیدی است.

وی تصریح کرد و گفت: تلاش داریم که فرهنگ تعاون و کار جمعی در کشور گسترش پیدا کند و تعاونی‌های تولید تقویت شوند تا از این طریق موجب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در کشور شود.

شایان‌ذکر است مهندس سید حمید کلانتری معاون امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در سفر یک‌روزه خود به شهرستان‌های کاشان و آران وبیدگل پس از بازدید از چندین طرح تعاونی در روستاهای یزدل، علی آباد، شهرک صنعتی صباحی آران وبیدگل، دیدار با صاحبان صنایع، در جلسه مشترک با سرپرست فرمانداری کاشان، اعضا اتاق تعاون و مدیران عامل تعاونی‌های فعال شهرستان شرکت کرد.

کد خبر : ۳۱۸۱۵۵