خبرگزاری کار ایران

معاونت توسعه مدیریت استاندار البرز

12 خدمت الکترونیکی اداره کل راه و شهرسازی البرز به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شد

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز از واگذاری 12 خدمت الکترونیکی اداره کل راه و شهرسازی البرز به دفاتر پیشخوان دولت خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، عبادااله کامکار در نشست انعقاد تفاهم نامه واگذاری خدمات الکترونیکی به دفاتر پیشخوان با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای بند ج ماده ۴۶ قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه، تفاهم نامه ای فی مابین معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز و اداره کل راه و شهرسازی استان منعقد شد.

وی در ادامه افزود: این تفاهم نامه، در راستای اجرای مفاد برنامه پنجم توسعه کشور، در راستای برون سپاری فعالیت ها  و  تسهیل در ارایه خدمات به شهروندان البرزی، منعقد شد افزود: این خدمات طی زمانبندی مصوب کارگروه مربوطه از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت به مردم ارائه می گردد.

کامکار خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است تمامی دستگاه های اجرایی مکلفند با توجه به ماده 38 قانون مدیریت خدمات کشوری و بخش 2 بند (ج) ماده 46 قانون برنامه پنجم توسعه، خدمات قابل واگذاری خود را در چارجوب انعقاد تفاهم نامه‌ای با معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی  استانداری ها، به دفاتر پیشخوان خدمات دولت واگذار کنند.

وی در ادامه گفت: دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری البرز در این راستا، ماموریت یافته است با همکاری دستگاه های مرتبط استانی  نسبت به عملیاتی نمودن برنامه های مصوب اقدام و با برگزاری جلسات لازم  با  ادارات کل استان، امور مرتبط با این موضوع را پیگیری و نظارت نمایند.

کد خبر : ۳۱۸۱۷۸