خبرگزاری کار ایران

معاون مدیرکل مدیریت بحران مازندران:

دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با حوادث ناشی از تغییرات جوی در استان آماده باشند

ایلنا:معاون مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: دستگاه‌های اجرایی و امدادی برای مقابله با بحران احتمالی سیل آماده باشند.

به گزارش ایلنا از ساری، معاون مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به فعالیت سامانه‌ی ناپایدار در استان و شدت بارش‌ها از عصر امروز به دستگاه‌های اجرایی هشدار داد؛ برای مقابله با حوادث ناشی از تغییرات جوی در استان آماده باشند.

داداشپور با بیان اینکه بر اساس گزارش هواشناسی بارندگی تا امشب  در تمام نقاط استان شدت خواهد داشت، افزود: با شناسایی نقاط حادثه خیر به دستگاه‌های امدادی و اجرایی توصیه شد؛ تجهیزات لازم را در این نقاط مستقر کنند.

وی افزایش این ناپایداری را با سیلابی شدن مسیرها و طغیان رودخانه‌ها همراه دانست و خاطرنشان کرد: با آمادگی پیش‌بینی‌شده و استقرار تجهیزات امدادی از خسارت‌های احتمالی پیشگیری خواهد شد.

داداشپور بیشترین بارندگی دیروز در مازندران را نوشهر با 75 و نیم و رامسر با 71 میلی‌متر اعلام کرد و گفت: به دنبال این بارش‌ها، دو نقطه شهری در رامسر آب‌گرفتگی و پنج نقطه نیز در راه ارتباطی روستاهای سیاسم، انجیر کش و توسکاکتی این شهرستان ریزش جاده‌ای داشت که با امداد شهرداری و اداره راه رامسر مشکل این مناطق حل شد.

معاون مدیرکل مدیریت بحران مازندران در پایان متذکر شد: مردم و مسافران استان در این مدت از اقامت در مسیر رودخانه‌های و مسیر های آبگیر خودداری و با مواج بودن دریا صیادان از فعالیت پرهیز کنند.

کد خبر : ۳۱۸۱۸۵