خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر قائمشهر خبرداد

ساماندهی تابلوهای شهری قائمشهر

رئیس شورای شهر قائمشهر گفت: با هدف توسعه خدمات شهری و افزایش رضایت شهروندان طرح ساماندهی تابلوهای شهری قائمشهر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائمشهر، سعید میرزایی صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر قائم شهر با بیان اینکه نبود یک الگو و استاندارد معین برای تبلیغات محیطی و جانمایی درست تابلوها معضلی است که هنوز با وجود گذشت سال‌ها رفع نشده است  گفت: مزایده انتخاب شرکت تبلیغات شهری قائمشهر در سال جاری باید با شرایط متفاوت برگزار شود تا شاهد بهبود وضع موجود باشیم.

وی یادآور شد: ازاین به بعد مجوز تابلوهای تبلیغات شهری براساس ضوابط شورای شهر که محل نصب، ابعاد و سایر مشخصات آن لحاظ شده، انجام خواهد شد.

رئیس شورای شهر قائمشهر تصریح کرد: محیط شهری ما سرشار از داده های بصری گوناگونی است که تاثیری غیر قابل انکار بر فضای شهری و ذهنیت دیداری شهروندان دارد.

میرزایی افزود: باید اذعان کرد که تاثیرات بصری مثبت و منفی که تابلوهای تبلیغاتی و بیلبوردها در منظر شهری دارند در بسیاری از موارد بیشتر از عناصر، حجم‌ها و المان‌های شهری است.

میرزایی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت داشتن ساماندهی تبلیغات محیطی در قائم شهر، شهرداری این شهر اجرای این طرح را باید در دستور کار خود قرار بدهد و نسبت به اجرای آن و ایجاد هماهنگی در نصب تابلوها که معرف صنوف مختلف هستند، اقدام کند.

کد خبر : ۳۱۸۸۷۲