خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبرداد

راهیابی دانش‌آموز مازندرانی به مرحله پایانی جشنواره فیلم رشد

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: فیلم کوتاه دانش‌آموز سیده فاطمه حسینی به مرحله پایانی چهل و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد راه یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، سید علی قاسمی اظهار کرد: در چهل و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، فیلم کوتاه دانش‌آموز سیده فاطمه حسینی به مرحله پایانی راه یافت.

وی افزود: این جشنواره بین‌المللی با موضوعات «تعلیم و تربیت اسلامی»، «فرهنگ، تمدن و هویت ایرانی اسلامی و پاسداشت زبان و ادب فارسی»، «آموزش و پرورش دانش‌آموزان با نیاز به آموزش‌های خاص»، «نقش مؤثر خانواده و مدرسه در جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی»، «سبک زندگی، حقوق شهروندی» و «صلح، دوستی و هم‌زیستی مسالمت‌آمیز در فرهنگ ایرانی اسلامی»، «تربیت بدنی و تندرستی، بهداشت فردی و اجتماعی» و «دانش‌آموزان و دوری از رفتارهای پرخطر» برگزار می‌شود.

قاسمی گفت: دانش‌آموزان، فرهنگیان و هنرمندان عرصه کودک و نوجوان آثار خود را در گروه‌ فیلم‌های مستند علمی و آموزشی، مستند، پویانمایی، داستانی کوتاه و داستانی بلند تولید و به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که در پایان دانش‌آموز سیده فاطمه حسینی از آموزش و پرورش ناحیه دو شهرستان ساری با فیلم «فرهنگ» در بخش پویانمایی به مرحله پایانی این جشنواره راه یافت.

گفتنی‌ست چهل و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد از ۲۳ لغایت ۳۰ آبان‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

کد خبر : ۳۱۹۱۱۰