خبرگزاری کار ایران

سوناگشتاسبی هنرمند نقاش و تصویرگر اصفهانی

همیشه با دست‌هایم زیادکارمی‌کنم

سوناگشتاسبی هنرمند نقاش و تصویرگری است که از امروز بعدازظهر نمایشگاه آثارتصویرگری وی را در گالری نقش‌خانه اصفهان می‌توان مشاهده کرد

به گزارش خبرنگار ایلنا، از دغدغه‌هایش در زمینه هنر گفت و به شرح برخی از آثارش پرداخت و افزود: بیشتر آثارم انتزاعی است و رنگ و بویی از زندگی خودم را می‌توان در آن دید، البته در این نمایشگاه آثاری نیز از اشعار و قصه‌های مورد علاقه‌ام را می‌توانید ببینید.

وی با اشاره به علاقه‌مندی خود به هنرهای نقاشی، تصویرسازی و همچنین معماری تصریح کرد: در همه این رشته‌ها دستی دارم و از کودکی نقاشی می‌کردم و همیشه با دست‌هایم زیادکارمی‌کنم و بیکار نمی‌نشینم.

این هنرمند خاطرنشان کرد: به جز چهل اثر ۷۰×۵۰ که به صورت رنگی در این نمایشگاه ارائه شده‌است، دو دفتر از آثار مدادی خود را به نمایشگاه آورده‌ام تا علاقه‌مندان آن را ببینند و سیر ایجاد برخی از کار‌ها را دنبال کنند.

سوناگشتاسبی متولد ۱۳۵۹ در اهواز است و اکنون دانشجوی کارشناسی‌ارشد معماری است و سال‌ها رتبه‌های نخست نقاشی را کسب کرده و کارت پستال‌هایش توسط انتشارات یساولی به چاپ رسیده‌اند.

نمایشگاه تصویرسازی آثار سوناگشتاسبی در ساعت ۱۶ بعدازظهر روز چهارشنبه ۱۳ آبان ۹۴ در گالری نقش خانه اصفهان واقع در خیابان آمادگاه افتتاح‌می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تا چهارشنبه آینده ۲۰ آبان ۹۴ به بازدید از این نمایشگاه بپردازند.

کد خبر : ۳۱۹۲۸۷