خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان غربی

میزان مشارکت مردمی در آذربایجان غربی به ۳۵۰ میلیارد ریال رسید

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: میزان مشارکتهای مردمی در آذربایجان غربی طی سال جاری به ۳۵۰ میلیارد ریال رسید.

به گزارش ایلنا آذربایجان غربی: به نقل از اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، عبداله فرج اسلام اظهار کرد: میزان مشارکتهای مردمی در آذربایجان غربی تا پایان مهر ماه سال جاری به ۳۵۰ میلیارد ریال رسید.

وی اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه مردم نیکوکار آذربایجان غربی ۳۵۰ میلیارد ریال در سرفصل‌های مختلف به محرومین و نیازمندان واقعی مساعدت نموده‌اند.

وی افزود: این مبلغ در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته از ۳۵ درصد افزایش برخوردار است.

عبداله فرج اسلام گفت: در ۷ ماهه سال جاری مردم خیر و نوعدوست استان مبلغ ۳۴ میلیارد ریال صدقه به صندوقهای صدقات این نهاد واریز کرده‌اند.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان با اشاره به ضرورت احیاء حقوق همسایگی و گسترش ارتباطات اهالیِ محلات به منظور ایجاد همدلی بیشتر در جامعه گفت: در این راستا تشکلهایی از سوی این نهاد تحت عنوان مراکز نیکوکاری تشکیل شده است که این مراکز نیز با هدف کمک به محرومین توأم با حفظ عزت نفس و کرامت انسانی از ابتدای تشکیل تا کنون ۷۱ میلیارد ریال جمع آوری و با هماهنگی کمیته‌های امداد در بین خانواده‌های نیازمند توزیع نموده‌اند.

وی ضمن تقدیر از مردم متدین استان و نیز نیکوکاران و خیرین جامعه اضافه کرد: خیرین و افراد نیکوکار می‌توانند در سایر سرفصل‌ها و طرح‌های حوزه مشارکتهای مردمی این نهاد همانند احیاء و ترویج زکات، شجره طیبه، مفتاح الجنه، رضوان، کوثر و... در رسیدگی به مشکلات محرومین همیاری کنند.

کد خبر : ۳۱۹۳۴۶