خبرگزاری کار ایران

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده

دولت به‌ دنبال تامین امنیت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی‌ست

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: جلب مشارکت‌های مردمی در راستای توسعه اقتصادی کشور رویکردی‌ست که دولت به دنبال آن است.

به گزارش ایلنا شهین دخت مولاوردی در هشتمین جلسه شورای اداری استان در سالن شهید عطایی استانداری آذربایجان غربی افزود: در شرایط جدید تلاش دولت برای ورود سرمایه‌های علمی و تکنولوژی و دانش فنی در کنار سرمایه‌گذاران خارجی به کشور و تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی است.

وی اظهار کرد: تلاش دولت برای ایجاد امنیت برای سرمایه‌گذاران خارجی و حذف قوانین و مقررات مزاحم در این زمینه است.

مولاوردی ادامه داد: جلب مشارکت‌های مردمی در راستای توسعه اقتصادی کشور رویکردی است که دولت به دنبال آن است.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: کشور در سیاست خارجی به جای خوبی رسیده و فصل جدیدی از روابط بین المللی گشوده شده است.

مولاوردی با بیان اینکه دانش بنیان بودن، عدالت‌محوری و درون‌زا بودن از مؤلفه‌‌های حمایت دولت است تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف دولت ایجاد امنیت لازم برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و جلب مشارکت مردمی برای توسعه اقتصادی است.

وی اظهار کرد: اکنون ایران به یک قدرت بین المللی ممتاز تبدیل شده و بدون توجه به این قدرت منطقه‌ای قدرتهای خارجی نمی‌توانند برنامه‌هایشان را پیش ببرند و این جایگاه ممتازی برای کشور است.

مولاوردی ادامه داد: تلاش برای افزایش قدرت خرید مردم از تلاشهای دولت در بخش اقتصادی بود که همراه با کاهش تورم از 40 درصد تا 13.8 درصد بود.

وی گفت: اکنون ثبات نسبی بر بازار حاکم شده و حرکت به سمت تورم تک رقمی جزو اهداف است.

خبرنگار: جواد علیپور

کد خبر : ۳۱۹۵۹۷