خبرگزاری کار ایران

تاکید استاندار مازندران برای توسعه بیمه اجتماعی روستائیان

استاندار مازندران، بر تلاش همه فرمانداران و مدیران برای افزایش ۱۰۰ درصدی اعضای صندوق بیمه اجتماعی روستائیان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح در جلسه ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی در حضور فرمانداران شهرهای استان گفت: مزایای بیمه اجتمائی روستائیان به خوبی تبیین نشده است و اگر خدمات و مزایای این بیمه به خوبی معرفی شود بسیاری از روستائیان عضو این بیمه خواهند شد.

فلاح آرامش روحی و روانی و امید به آینده را از نتایج توسعه فعالیتهای این صندوق اعلام کرد و گفت: ارائه خدماتی از جمله مستمری، کارافتادگی و فوت که یکی از دغدغه‌های جدی روستائیان عزیز است با عضویت در این صندوق برطرف می‌شود.

وی خواستار استفاده از ظرفیت شورا‌ها و دهیاری‌ها برای اطلاع‌رسانی مناسب شد و گفت: باید از ظرفیت منابع بانکی، خیرین، کمیته امداد و بهزیستی نیز برای افزایش تعداد اعضای صندوق استفاده کرد.

مقام عالی دولت در مازندران از فرمانداران خواست تا با تشکیل منظم جلسات ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی روستائیان زمینه برخورداری همه روستائیان را از تسهیلات این صندوق فراهم کنند.

در این جلسه مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان استان و فرمانداران مازندران در مورد آخرین وضعیت اعضاء صندوق و فعالیتهای انجام شده گزارشی ارائه کردند.

در پایان نیز احکام ۹ نفر از مستمری بگیران و کارافتادگان تحت پوشش صندوق به نمایندگی از ۴۰ نفر از افراد تحت پوشش توسط استاندار مازندران به آنان اهداء شد.

کد خبر : ۳۱۹۸۷۵