خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر

افتتاح ستاد انتخابات استان بوشهر در هفته آینده

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر از افتتاح ستاد انتخابات استان بوشهر در هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بوشهر، سید اسماعیل موسوی با اشاره به اینکه  دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود، بیان کرد: اقدامات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور پرشور مردم انجام شده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر با اشاره به اینکه زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات پیش‌رو فراهم می‌شود خاطر نشان کرد: زیرساخت‌ها، امکانات و مقدمات مورد نیاز برای برگزاری انتخاباتی سالم در این استان فراهم می‌شود.

موسوی از افتتاح ستاد انتخابات استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: به منظور فراهم کردن امکانات لازم برای برگزاری انتخابات 7 اسفند همزمان با سراسر کشور ستاد انتخابات استان بوشهر هفته آینده افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ستاد انتخابات در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر افتتاح می‌شود، افزود: استان بوشهر دارای 4 حوزه انتخابیه است که فعالیت رسمی ستاد انتخابات استان بوشهر از هفته آینده آغاز می‌شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر با اشاره به اینکه ثبت نام از کاندیدای نمایندگی از اواخر آذرماه آغاز می‌شود تصریح کرد: نام نویسی از داوطلبان نمایندگی پنجمین  دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از 26 آذرماه تا 2 دی‌ماه و ثبت‌نام از کاندیدای نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از 28 آذر تا 4 دی‌ماه برگزار می‌شود.

کد خبر : ۳۲۰۶۰۲