خبرگزاری کار ایران

در کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت

راهزادی: اهدای 43 هزار قلم لوازم التحریر به دانش‌آموزان نیازمند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از توزیع ۴۳ هزار قلم لوازم‌التحریر برای اهداء به دانش‌آموزان یتیم و نیازمند در نقاط مختلف این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، داود راهزادی سه شنبه در نشستی با مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و نماینده آموزش و پرورش این استان گفت: شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد باهدف حمایت از دانش آموزان نیازمند و فرهنگ سازی در حوزه مدیریت مصرف انرژی اقدام به توزیع ۴۳ هزار قلم لوازم التحریر کرده است.

وی افزود: از ۴۳ هزار قلم لوازم التحریر عنوان شده ۱۵ هزار جلد دفترچه و مابقی مداد، خودکار، قلم تراش و پاک کن است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، اعتبار هزینه شده برای این مقدار لوازم التحریر ویژه دانش آموزان یتیم و نیازمند را حدود ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

راهزادی گفت: شعارهای مدیریت مصرف باهدف فرهنگ سازی در بین دانش آموزان در جلد دفترچه‌ها حکاکی شده و از سویی تصاویری از شبکه‌های برق و اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد نیز طراحی شده است.

وی افزود: توزیع لوازم التحریر اهدایی شده توسط شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد به آموزش و پرورش استان واگذار شد.

 «متقی» مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، تعداد دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام این استان را ۱۴ هزار نفر که ۹ هزار نفر آن را دانش آموزان تشکیل می‌دهند.

کد خبر : ۳۲۰۷۸۸