خبرگزاری کار ایران

شهرداری ارومیه میزبان صالحین ورامین در استادیوم غدیر ارومیه

هفته پنجم بیست و نهمین دوره لیگ برتر والیبال چهارشنبه ۲۰ آبان با شش دیدار پیگیری خواهد شد که شهرهای اورمیه و آمل میزبان دیدارهای حساس این هفته خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهرداری اورمیه تیم صدرنشین ۱۲ امتیازی و بدون شکست لیگ برتر والیبال در هفته پنجم در سالن غدیر اورمیه میزبان صالحین ورامین است.

اورمیه تاکنون تیم های بانک سرمایه، ثامن الحجج، سایپا و گوهر کویر زاهدان را شکست داده است و در هفته پنجم در حالی به مصاف صالحین می‌رود که نماینده ورامین دو برد و دو شکست در کارنامه امسال خود دارد.

صالحین ورامین در حال حاضر با ۶ امتیاز در رتبه ششم جدول است.

دیدار کاله مازندران با پیکان تهران دیگر مسابقه حساس هفته پنجم لیگ برتر والیبال است که در سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آمل برگزار می شود. پیکان که روز گذشته نخستین شکست امسال خود را تجربه کرد، در حال حاضر با ۳ امتیاز از دو مسابقه در جایگاه دهم جدول است، پیکانی ها برای بهبود وضعیت خود در جدول و افزایش روحیه تیم برای ادامه رقابت ها نیاز به پیروزی برابر کاله دارد.

از سوی دیگر شاگردان بهروز عطایی سرمربی کاله در چهار مسابقه قبلی دو برد و دو باخت تجربه کردند و اکنون با هشت امتیاز در رتبه چهارم جدول هستند و برای حفظ جایگاه خود نیاز به پیروزی در دیدار خانگی با حمایت هواداران خود دارند.

شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی بانک سرمایه در نخستین مسابقه هفته پنجم لیگ برتر و از ساعت ۱۵ در خانه والیبال تهران به مصاف گوهر کویر زاهدان تیم انتهای جدولی این رقابت ها می روند. بانکی ها مسرور از پیروزی و صعود سه پله ای روز گذشته در دیدار معوقه هفته دوم لیگ برتر برابر پیکان هستند و احتمالا برای شکست حریف در دیدار خانگی مشکلی از نظر روحی و روانی نخواهند داشت.

تیم های سایپا و ثامن الحجج خراسان نیز در دومین مسابقه خانه والیبال تهران در هفته پنجم به مصاف یکدیگر می روند. شاگردان ناصر شهنازی که با ۴ امتیاز در رتبه هشتم جدول هستند، میزبان تیمی هستند که در سه دیدار قبلی خود پیروزی کسب نکرده است و در جایگاه یازدهم جدول قرار دارد.

ثامن برای پیروزی در دیدارهای خانگی، در هفته ششم شهر و سالن دیدارهای خانگی خود را از مهران مشهد به سبزوار تغییر داده است، اما این هفته در تهران باید به دنبال نخستین برد خود باشد. از سوی دیگر نارنجی پوشان این دیدار را به عنوان پله ای برای صعود به میانه جدول می دانند و به همین دلیل به دنبال کسب سه امتیاز هستند.

سالن شهید اقدمی تبریز میزبان یکی دیگر از دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر والیبال است و شهرداری تبریز در این مسابقه به مصاف آرمان ورزشی اردکان می رود. تبریزی ها تنها در هفته نخست مغلوب سایپا شدند و بعد از آن سه پیروزی مقابل گوهر کویر زاهدان، صالحین ورامین و المهدی هرمزگان به دست آوردند که نشان از روند رو به رشد این تیم دارد، بنابراین در این مسابقه برای کسب چهارمین پیروزی به میدان می روند.

شهرداری تبریز با ۹ امتیاز در جایگاه سوم جدول لیگ برتر قرار دارد و آرمان ورزشی اردکان نیز با چهار امتیاز و یک بازی کمتر در رتبه هفتم جدول است.

ششمین و آخرین دیدار هفته پنجم لیگ برتر والیبال در سالن المپیک گنبد برگزار خواهد شد و تیم بازرگانی جواهری این شهر میزبان الومینیوم المهدی هرمزگان است. بازرگانی با هفت امتیاز در رتبه پنجم جدول است و نماینده هرمزگان با ۴ امتیاز در جایگاه نهم قرار دارد.

برنامه کامل هفته پنجم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۵

بانک سرمایه – گوهر کویر زاهدان

تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۷

سایپا تهران – ثامن الحجج

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت ۱۷

کاله مازندران – پیکان تهران

تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت ۱۷

شهرداری تبریز – آرمان ورزشی اردکان

گنبد، سالن المپیک، ساعت ۱۷

بازرگانی جواهری گنبد – آلومینیوم المهدی هرمزگان

اورمیه، سالن غدیر، ساعت ۱۷

شهرداری اورمیه – صالحین ورامین

جدول رده بندی لیگ برتر والیبال در ابتدای هفته پنجم نیز اینگونه است:

۱- شهرداری اورمیه ۱۲ امتیاز

۲- بانک سرمایه ۹ امتیاز

۳- شهرداری تبریز ۹ امتیاز

۴- کاله مازندران ۸ امتیاز

۵- بازرگانی جواهری ۷ امتیاز

۶- صالحین ورامین ۶ امتیاز

۷- آرمان ورزشی اردکان ۴ امتیاز (یک بازی کمتر)

۸- سایپا ۴ امتیاز

۹- آلومینیوم المهدی هرمزگان ۴ امتیاز

۱۰- پیکان تهران ۳ امتیاز (دو بازی کمتر)

۱۱- ثامن الحجج خراسان بدون امتیاز (یک بازی کمتر)

۱۲- گوهر کویر زاهدان بدون امتیاز

کد خبر : ۳۲۰۹۷۵