خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

راه اندازی لاین زیر و روی تقاطع غیر همسطح فومن تا دو ماه آینده

asdasd
کد خبر : ۳۲۱۰۷۳

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پیشرفت 83 درصدی تقاطع غیر همسطح فومن، از افتتاح این پروژه تا دو ماه آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا محفوظی معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت راه و شهرسازی به همراه خادمی معاون مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه راه‌ها و علی خاوی مدیر کل راه وشهرسازی گیلان ضمن بازدید از تقاطع غیر همسطح فومن، در جلسه ای که در فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد، از بهره برداری این تقاطع در دو ماه آینده خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت محور شریانی فومن-شفت - سراوان، گفت: با گسترش بافت شهری رشت و بالا رفتن ساخت و سازها در محدوده کمربندی آن و با توجه به اینکه در حال حاضر ترافیک وسایل نقلیه حامل کالاهای ترخیصی از گمرکان آستارا وانزلی از طریق این کمربندی صورت می پذیرد، توسعه این محور و تکمیل تقاطع های موجود در محور به لحاظ تکمیل زنجیره تردد از اهمیت خاصی برخوردار است.

محفوظی افزود: پروژه کنار گذر جنوب غربی رشت در قالب قطعات اول و دوم و تقاطع های غیر همسطح فومن- شفت -سراوان اجرایی گردیدکه قطعات اول و دوم در سال 89 به بهره‌برداری رسید و کلیه  تقاطع های مسیر  به جز تقاطع فومن، طی سال‌های گذشته به بهره‌برداری رسیده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در حال حاضر نیز تقاطع فومن با پیشرفت فیزیکی 83 درصد در حال اجراست که برای اتمام آن با احتساب هزینه انجام کارشامل خرید اراضی، احداث کلیه ورودی وخروجی پل اعتباری بالغ‌بر 40 میلیارد تومان نیاز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز