خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا

جوانان یکی از ارکان اصلی انتخابات آینده مجلس به شمار می‌روند

رییس حوزه نخبگان فرمانداری کرج با تاکید بر نقش و حضور جوانان در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اقشاری که حضور آنها در این انتخابات مهم و تاثیرگذار ارزیابی می‌شود؛ جوانان هستند، لذا حضور و انتخابات کاندیداهایی که جوانان به آنها رای خواهند داد بی‌شک مهم تلقی می‌شود.

کامبیز مهدیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا افزود: باتوجه به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر شرکت و حضور پر شور و گسترده ملت ایران در این انتخابات؛ آحاد ملت می‌بایست به این تکلیف خود جامه عمل بپوشانند و کاندیدای مربوطه و مورد نظر خود را که قدم در راه عقلانیت بر می‌دارد انتخاب کنند.

مشاور فرماندار کرج  بیان کرد: جوانان هم باید کاندیداهایی را برگزینند که بتوانند از حقوق جوانان و نخبگان دفاع کنند.

مهدیزاده در پاسخ به این سوال که آیا فضا برای حضور کاندیداهای جوان و نخبگان در انتخابات ایجاد شده است، بیان کرد: با به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید عقلانیت در کشور حاکم شده است و زمانی که عقلانیت حاکم شود فضای سیاسی کشور باز خواهد شد. در طی چند سال اخیر خصوصاً با به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، شاهد این بوده‌ایم که جوانان وارد این عرصه شده‌اند. حتی در زمینه‌های علم و فناوری فرصت زیادی برای نشان دادن خود به وجود آمده است و این موضوع باعث شده تا جوانان در عرصه‌های مختلف علاقه و هویت خود به ایران اسلامی را نمایان کنند.

وی افزود: امیدواریم که حضور و طلوع جوانان در تمامی سطوح و عرصه‌ها به وجود بیاید تا شاهد شکوفایی آن‌ها در عرصه سیاسی و سایر حوزه‌ها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: فرماندار و همکارانم در شهرستان کرج برنامه‌ریزی‌های خود را رفته رفته و با نزدیک شدن به ایام انتخابات بررسی و ساماندهی می‌کنند تا علاوه بر سلامت انتخابات بتوانند محیط مناسبی را برای مشارکت حداکثری مردم فراهم آورند.

کد خبر : ۳۲۱۷۷۹