خبرگزاری کار ایران

ساماندهی مجتمع های بین راهی استان لرستان برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های لرستان از ساماندهی مجتمع های بین راهی این استان برای پذیرای از زائران اربعین حسینی خبر داد.

 به گزارش خبرنگارایلنا از خرم آباد، حسن رحمانی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه های اربعین در استان لرستان با اشاره به برنامه های مدنظر برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی گفت: در این راستا کار ساماندهی مجتمع های بین راهی لرستان از سوی اداره کل حمل و نقل و پایانه های لرستان در دستور کار قرار گرفته است.

 وی ضمن  اعلام خبر ایجاد پایانه های مرزی از سوی سازمان حمل و نقل کشورافزود: وسایل نقلیه اداره کل حمل و نقل و پایانه های لرستان نیز در این پایانه های مرزی برای انتقال زائران مستقر خواهند شد.

حسن رحمانی با اشاره به اینکه سال گذشته برای برگشت زائران اربعین حسینی که طی شش روز صورت گرفت نیز ۵۶۶ دستگاه اتوبوس از سوی این اداره کل در نظر گرفته شد، اظهار کرد: همچنین در این مدت زمان، ۸۴۵ دستگاه مینی بوس نیز برای انتقال زائران به استان در نظر گرفته شد.

وی از ساماندهی و تجهیز مجتمع های بین راهی استان که در مسیر زائران اربعین حسینی قرار دارند خبر داد و گفت: همچنین کسانی که علاقه دارند می توانند در کنار این مجتمع های بین راهی اقدام به ایجاد ایستگاههای صلواتی برای پذیرایی از زائران اربعین کنند.

مدیر کل حمل ونقل وپایانه های لرستان ضمن بیان اینکه امسال تعداد زائران اربعین حسینی افزایش پیدا کرده است، افزود: به تبع امکانات و وسایل نقلیه ای که برای انتقال آنها در نظر گرفته شده افزایش خواهند یافت.

کد خبر : ۳۲۱۹۵۰