خبرگزاری کار ایران

قربانی مطرح کرد:

اجازه ندادیم کتابخانه‌‌های مادوان محل امن معتادان باشد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کتابخانه‌های نیمه‌ساخته شهرهای مادوان بویراحمد و دهدشت کهگیلویه دیگر محل امنی برای معتادان نیست.

به گزارش ایلنا از یاسوج، زینب قربانی در نشستی با دست اندرکاران رسانه‌ها در محل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزارشد، اظهارکرد: کتابخانه شهر مادوان شهرستان بویراحمد زمانی محل امن برای معتادان بود و در زمانی که مسوولیت به ما واگذار شد که اجازه ندادیم این کتابخانه نیمه‌ساخته محل امنی برای معتادان باشد.

وی با تشریح فعالیت‌های صورت گرفته برای تکمیل کتابخانه مادوان شهرستان بویراحمد افزود: این کتابخانه با همکاری بسیج سازندگی درحال اتمام و امیدواریم با تخصیص تمامی اعتبارات شاهد بهره‌برداری آن باشیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: درب و پنجره‌های این کتابخانه بطور کامل ساخته شد و امکان استفاده آن برای معتادان مانند سابق وجود ندارد.

قربانی در پاسخ به این سوال که کتابخانه نیمه ساخته شده دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه نیز محلی امنی برای معتادان بود ، سرانجام آن به کجا کشید؟ تصریح کرد: آن کتابخانه نیز اعتباری معادل 800 میلیون تومان نیاز دارد.

وی گفت: براساس قولی که بنیاد قلم چی به ما دادند مبلغی معادل 500 میلیون تومان برای تکمیل این پروژه به کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و مابقی توسط استان تامین می‌شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با تخصیص این اعتبار پروژه عمرانی کتابخانه مرکزی دهدشت نیز در کمترین زمان ممکن به بهره برداری می‌رسد.

 

کد خبر : ۳۲۲۱۷۸