خبرگزاری کار ایران

فرماندار محمودآباد

کمبود پزشک در بیمارستان محمودآباد

فرماندار محمودآباد با حضور در بیمارستان شهدای محمودآباد از بخشهای مختلف بیمارستان اعم از‌ آی سی یو و سی سی یو و بخش اورژانس و سونوگرافی و ارتوپد و پرستاری بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از محمود آباد، فرماندار محمودآباد با حضور در بیمارستان شهدای محمودآباد از بخشهای مختلف بیمارستان اعم از‌ای سی یو و سی سی یو و بخش اورژانس و سونوگرافی و ارتوپد و پرستاری بازدید کرد.

فرماندار محمودآباد گفت: علیرغم اینکه با هزینه‌های سنگین و با امکانات بروز پزشکی که بسیاری از بیمارستان‌های استان از بهره‌مندی آن محروم هستند بیمارستان محمودآباد احداث شده و با عنایت به اینکه این شهر از نظر موقعیت جغرافیایی میزبان جمعیت زیادی از هموطنانمان از اقصی نقاط کشور است ولی عدم بهره‌مندی از پزشک متخصص و پرستار در حد نیاز این واحد درمانی موجب شده تا قابلیت‌های بالقوه این بیمارستان نمایان نشود.

وی گفت: واحد آی سی یو بیمارستان محمودآباد با ظرفیت ۶ تخت خواب و با بهترین و بروز‌ترین امکانات پزشکی آماده بهره برداری و افتتاح بوده که به علت عدم بهره‌مندی از پزشک متخصص به تعویق افتاده و با توجه به نیاز بیمارستان و پزشکان به واحد واحد آی سی یو جهت درمان و معالجات تخصصی بیماران متاسفانه عدم افتتاح آی سی یو محمودآباد موجب بستری شدن بیماران محمودآبادی در سایر بیمارستانهای استان شده است.

کد خبر : ۳۲۲۳۸۸