خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان در گفت‌و گو با ایلنا

یاسین علیارمقام دوم مسابقات کشوری پاورلیفتینگ تک پرس را کسب کرد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان گفت: یاسین علیار ورزشکار جوان بوکانی موفق شد در مسابقات کشوری پاورلیفتینگ تک پرس بدون تجهیزات که در سنندج برگزار شد مقام دوم این مسابقات را کسب کند.

انورملارحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: مسابقات کشوری تک پرس بدون تجهیزات در تاریخ « ۲۰ آبان ۹۴ » به مدت ۲ روز در مجموعه ورزشی آزادی سنندج برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان افزود: یاسین علیار ورزشکار بوکانی در قالب تیم آذربایجان غربی، در رده سنی بزرگسالان و دسته وزنی ۱۰۰ کیلو موفق به کسب مقام دوم این رده سنی شد.

ملارحیمی اظهار کرد: در این مسابقات ۱۱ تیم شرکت‌کننده از باشگاه‌های سراسر ایران در رده­‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی گفت: استان‌های هرمزگان، ایلام، آذربایجان غربی، تهران، همدان، البرز، کرمانشاه و شهرستان‌های سنندج الف و ب، کامیاران، دهگلان و دیواندره، تیم‌های حضور یافته در این پیکارها بودند.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان بوکان در پایان افزود : در پایان این مسابقات، باشگاه­ قهرمانی سنندج، عنوان نخست را به دست آورد، کرمانشاه و شهرستان دهگلان مشترکا در جایگاه دوم قرار گرفتند و باشگاه امیری دیواندره نیز مقام سوم را کسب کرد.

کد خبر : ۳۲۳۸۶۱