خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی

امیدوارم کتاب جایگاه خود را در بین جوانان پیدا کند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گسترش کاربرد رایانه و و فضای مجازی در جامعه، گفت: من از این بابت که جوانان اهل کتاب نیستند و کتابخوانی رایج نیست غصه می خورم و امیدوارم کتاب جایگاه خود را در بین جوانان پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در بازدید از یازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان اظهار کرد: استقبال خیره کننده بود و این بسیار مناسب است.

وی ادامه داد: در حالی که کامپیوتر، رایانه و و فضای مجازی گسترده شده است، کتاب در یک غربتی قرار می‌گیرد که این نمایشگاه می‌تواند از آن جلوگیری کند.

جعفرزاده افزود: از نظر کیفی هم نمایشگاه امسال را خیلی خوب دیدم، در حوزه های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، هنری و آموزشی شاهد عرضه کتاب بودم، حضور انتشاراتی‌ها و استقبال خوب بود و من در بازدیدی که داشتم قاطبه غرفه داران و مردم را راضی دیدم.

وی اضافه کرد: من از این حیث که جوانان اهل کتاب نیستند و کتابخوانی رایج نیست غصه می خورم و امیدوارم کتاب جایگاه خود را  در بین جوانان پیدا کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سلیقه‌ها متفاوت است، گفت: من حقیقتاً به کتاب های مذهبی علاقه مندم، کتاب های مقتل و کتاب های شعر را بیشتر می خوانم.

وی تصریح کرد: کتاب لهوف (سید بن طاووس) برای مقتل خوانی امام حسین(ع) را در ایام محرم خواندم.

لازم به ذکر است یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان از ٢٥ آبان تا یکم آذرماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی استان واقع در کیلومتر پنج جاده رشت به تهران دایر است.

کد خبر : ۳۲۳۹۶۵