خبرگزاری کار ایران

فرماندار سرپل ذهاب خبر داد

اجرای 120 طرح عمرانی با 390 میلیارد ریال اعتبار در سرپل ذهاب

فرماندار سرپل ذهاب گفت: امسال برای اجرای 120 طرح عمرانی در دست اقدام این شهرستان 390 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در کرمانشاه، جهانبخش حیدری روز یکشنبه در جلسه پیگیری روند اجرای طرح های عمرانی سرپل ذهاب اظهار کرد: امسال برای اجرای 120 طرح عمرانی در دست اقدام این شهرستان 390 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با تلاش های صورت گرفته تاکنون 46 درصد اعتبار مربوط به طرح های عمرانی در دست اقدام این شهرستان جذب شده است.

حیدری تصریح کرد: از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان 95 طرح عمرانی با 57 میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان اجرا شده است.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: همچنین برای اجرای 14 طرح عمرانی شامل توسعه و تکمیل راه های روستایی سرپل ذهاب نیز بیش از 45 میلیارد ریال اعتبار از محل ماده 180 اختصاص یافته است.

وی ادامه دئاد برای تکمیل طرح ملی بزرگراه کربلا در قطعه های هفتم، ششم و همچنین تقاطع ورودی شهر270 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد که تسریع در تکمیل این طرح ها در دستور کار است.

حیدری بر لزوم اهتمام بیشتر مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان برای جذب باقیمانده اعتبار طرح های عمرانی تا پایان سال مالی تاکید کرد و گفت: مدیران باید نسبت به تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی از دستگاه های اجرایی خواست تا بر روند کمی و کیفی طرح های عمرانی در دست اقدام نظارت کافی داشته باشند و از منابع اعتباری تخصیص یافته به شکل مطلوب استفاده کنند.

کد خبر : ۳۲۴۱۳۷