خبرگزاری کار ایران

معاون منابع انسانی استاندار کرمانشاه

موضوع اقتصاد یک پاشنه آشیل برای ضربه وارد کردن به کشور است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمانشاه گفت: دشمن موضوع اقتصاد را به عنوان یک پاشنه آشیل برای ضربه وارد کردن به کشور انتخاب کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در کرمانشاه، هدایت حاتمی ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: دشمن موضوع اقتصاد را به عنوان یک پاشنه آشیل برای ضربه وارد کردن به کشور انتخاب کرده است.

وی افزود: خوداتکایی با نگاه بین ‌المللی اساس اقتصاد مقاومتی است همچنین عقلانیت، تدبیر، برنامه ریزی دقیق، اجرا و پافشاری اهرم‌ ها، نسخه شفابخش اقتصاد مقاومتی است که باید به صورت جدی دنبال شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمانشاه پیشبرد برنامه ‌های توسعه ‌ای کشورهای غربی را با روحیه ‌ای فراتر از وظیفه عنوان و دستیابی به موفقیت در پیشبرد برنامه های توسعه ای را مستلزم اقدامی خارج از چارچوب ‌های ابلاغی دانست.

حاتمی تصریح کرد: با داشتن روحیه ایثار نشانه‌ های موفقیت دیده می‌ شود و یکی از برکات جمهوری اسلامی ایجاد روحیه بسیجی و تداوم این مسیر است.

وی تاکیدات مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی در مورد ایجاد ارزش افزوده، ترویج فرهنگ مصرف داخلی، الگوی مصرف، و اقتصاد دانش‌بنیان را یادآور و عنوان کرد: بسیج رسانه باید در راستای اقتصاد مقاومتی به تبیین سیاست ‌ها و ترویج این گفتمان بپردازد.

کد خبر : ۳۲۴۱۵۳