خبرگزاری کار ایران

با حضور عضو مجمع عالی قشر کارگری کشور

مراسم گرامیداشت هفته بسیج در شرکت سایپا کاشان برگزار شد

با حضور عضو مجمع عالی قشر کارگری کشور، فرمانده ناحیه کارگری محمد رسول الله و جمعی ازفعالان اقتصادی کاشان مراسم گرامیداشت هفته بسیج در شرکت سایپاکاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، مهندس شیخ عطار  مدیرعامل شرکت سایپاکاشان ، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: دردوران اوایل انقلاب و در زمانی که خطرمهمی کشور را تهدیدنمی‌کرد،امام راحل (ره) با درایت و دوراندیشی دستورتشکیل نهاد مقدس بسیج راصادر کردند و شاید عده ای تصور درستی از این فرمان تاریخی امام نداشتند اما گذر زمان ثابت کرد که آبرو و عزت کنونی کشور در همه زمینه ها مرهون فداکاری و جانفشانی فرزندان روح الله در سنگر مقدس بسیج است.

شیخ عطار با اشاره به الگوپذیری بسیجیان از فرماندهان خود در دوران دفاع مقدس افزود: در سایپاکاشان نیز مدیران باید الگوی کارکنان خود باشند و همکاران عزیز با تفکر بسیجی می بایست تمام تلاش خود را در جهت انجام صحیح امور در راه ارتقاء صنعت کشور به کار بندند.

در ادامه سروان سلیمانی فرمانده حوزه کارگری محمدرسول الله ناحیه مقاومت کاشان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و تبریک این روز به صنعتگران بسیجی عرضه تولید، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های پایگاه های بسیج کارگری در سطح منطقه افزود: باتلاش و کوشش کارکنان سایپا کاشان و حمایت های مدیران ارشد بخصوص مدیرعامل بسیجی این شرکت ، پایگاه بسیج حضرت ولیعصر(عج) توانست در رده بندی پایگاه ها به عنوان پایگاه شاخص درسال جاری در منطقه معرفی گردد و امیدوارم این مجموعه بزرگ صنعتی الگوی موفقی برای سایر شرکت های صنعتی کشور باشد.

همچنین سرهنگ لایق حقیقی به الگوپذیری بسیج اشاره کرد و افزود:بسیج براساس فرمایش مقام معظم رهبری مثل افسانه هاست و هرکجا که تکنولوژی و فن آوری، چه در جنگ و چه پس از آن ناکارآمد جلوه می نمود، این تفکر بسیجی بود که توانمندی بالای خود را در جهت پیشبرد موفق امور نشان می داد. الان نیز در منطقه این تفکر بسیجی است که توانسته قریب به پنج سال کشوری مانند سوریه را که بر اساس برنامه ریزی دشمنان می بایست ظرف مدت 3 روزه فاتحه آن خوانده می شد، را سازماندهی نموده  و مستحکم قرار دهد.

شعرخوانی عباس لطفی( از کارکنان شرکت سایپاکاشان) در مدح بسیج و پخش کلیپی از فعالیت های پایگاه بسیج حضرت ولیعصر (عج) در یکسال گذشته از دیگر برنامه های این مراسم بود.

کد خبر : ۳۲۴۱۸۱