خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سابق آموزش و پرورش خراسان شمالی

تجاری سازی صورت گرفته در خراسان شمالی مورد توجه وزارت قرار گرفت

مدیرکل سابق آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: تجاری‌سازی حاشیه خیابان های اصلی مراکز آموزشی از طرح های موفقی بود که آن هم برای اولین بار در استان خراسان شمالی بطور کامل انجام شد و هم اکنون وزارت اموزش و پرورش بدنبال اجرای آن در کل کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بجنورد، سید محمد لنگری به عنوان کاندیدای احتمالی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدار با اعضای شورای مرکزی حزب مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در خراسان شمالی به بیان برش هایی از زندگی خود و اعلام دیدگاه هایش در مورد مسائل روز پرداخت و از تجاری سازی در زمان مدیریت خود به عنوان طرح موفق دوره خود یاد کرد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با تقدیر از اعضای حزب مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در خراسان شمالی گفت: ابتدا باید از شما اعضای حزب تشکر ویژه داشته باشم به این دلیل که عضو حزب هستید و کار حزبی و گروهی انجام می دهید. مزیت حزب آنست که اهداف آن مشخص است و بعدا پاسخگو خواهد بود.

وی بازگشایی خیابان های بجنورد (خیابان نادر) را کار طاقت فرسا دانست که پس از کش و قوس های فراوان وشکایت نهاد های مختلف از وی چنیدن ماه به دادگاه رفت آمد داشته است.

همچنین در این دیدار دبیرحزب مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در خراسان شمالی، تاریخچه کوتاهی از تشکیل حزب در سال 1382 توسط جناب آقای کمیجانی در سطح کشور و شروع به فعالیتش از شهریور 1392 در خراسان شمالی بیان کرد.

علی قلی زاده گفت: حزب مجمع فرهنگیان ایران اسلامی، شاخه خراسان شمالی در راستای حضور فعال در عرصه انتخابات مجلس دهم برای اسفند ماه 94 مطابق نظر اعضای این حزب در خراسان شمالی از مدتها پیش اعلام کرده است که به دیدار کاندیداهای احتمالی برای انتخابات پیش رو بروند.

وی ادامه داد: یکی از فوائد دیدار های حزب مجمع فرهنگیان در راستای انتخابات با کاندیداهای احتمالی، دادن این عزیزان به عنوان اصلاح طلب است چون اگر این نباشد دیدار ما معنی ندارد.

وی افزود: دوم این که این دیدارها در واقع با نیروهای اصلاح طلبی است که در حال حاضر هزینه مادی و معنوی می دهند تا نام اصلاحات برافراشته بماند و ان شاالله در ادامه کار پس تعیین صلاحیت و تاییدات قانونی، با وفاق و همدلی به نفع افراد شایسته تر کنار می روند تا مردم یک بار دیگر نتیجه پیروزی همدلی و وحدت را مانند پیروزی سال92 ببینند.

شایان ذکر است دیدار با  لنگری ، دومین دیدار حزب مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در خراسان شمالی محسوب می‌شود.

کد خبر : ۳۲۴۱۹۷