خبرگزاری کار ایران

رئیس پارک علمی و فناوری استان البرز :

افزایش کیفی شاخص های حضور در نمایشگاه هفته پژوهش البرز

رئیس پارک علمی و فناوری استان البرز از افزایش کیفی شاخص های حضور در نمایشگاه هفته پژوهش استان نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج،رئیس پارک علمی و فناوری و دبیر کمیته نمایشگاه و فن بازار ستاد هفته پژوهش البرز  گفت: طبق هماهنگی های به عمل آمده از هر ناحیه آموزش و پرورش استان، حداقل سه واحد آموزشی از این نمایشگاه بازدید می کنند.

ربانی با اشاره به ارسال پرسشنامه پژوهشگران برتر به واحدهای آموزشی جهت معرفی پژوهشگران برتر به ستاد هماهنگی هفته پژوهش استان، تصریح کرد:  بعد از شناسایی دانش آموزان، پژوهشگر برتر ، برای شرکت و برپایی آثار دانش آموزی در محل نمایشگاه انتخاب و معرفی می شوند.

وی با بیان اینکه ساختار برپایی این نمایشگاه بسته شده است، تصریح کرد: در این نمایشگاه بخش های مختلفی همچون مراکز آموزش عالی، سازمان ها و شرکت های دولتی و نهادهای انقلابی طبق محتوای خاصی که برای آنها پیش بینی شده، اقدام به ارایه آثار در این نمایشگاه می کنند.

ربانی با بیان اینکه به لحاظ محتوایی شاخص ها نسبت به سال گذشته سخت تر و دقیق تر در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: به عنوان نمونه دانشگاه ها تنها می توانند، 4 مورد اثر پژوهشی را در حیطه فعالیت خود ارایه کنند.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت مستند سازی فرایند کارهای پژوهشی، گفت: طبق ابلاغیه ستاد مرکزی تمامی فعالیت‌‎های کمیته های مختلف ستاد باید به صورت تصویری و مکتوب در قالب یک گزارش تهیه و ارایه شود.

کد خبر : ۳۲۴۲۰۱