خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در فارس

عده ای از کارشناسان غیر متعهد به بهانه‌ی تنظیم بازار کلاه بر سر ما می‌گذراند

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: کاری که امروز در امحاء انجام داده اند غلط بوده است. عده ای از کارشناسان غیر متعهد به بهانه ی تنظیم بازار کلاه بر سر ما می گذراند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، آیت الله اسدالله ایمانی در جمع مسئولان و فعالین بسیج دانشجویی  با بیان این مطلب که از حضور نماینده بسیج دانشجویی وبسیج اساتید در شورای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس استقبال می کنیم افزود: از مشاوران دلسوز و و نظرات کارشناسی آنها استقبال می شود.

وی با اشاره به دعوت سخنرانان  به شهر شیراز و ایجاد فضای ملتهب در دانشگاه ها خواستار برگزاری مناظره های سیاسی و اجتماعی شد و گفت: معاونت های فرهنگی دانشگاه ها  فضای گرم و دوستانه برای برگزاری مناظره ها فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در فارس در ادامه با اشاره به آسیب های ماهواره و زیان‌های آن گفت: مسئله پوشش تلویزیونی در روستاها  از دغدغه هاست که به گفته  یکی از مسئولان اعتباری برای حل این مشکل در استان فارس اختصاص داده شده است.

وی اضافه کرد: بارها اعلام کرده ام و همین جا هم اعلام می کنم که مشکلات باغ ها از اخلاقی روزی به امنیتی کشیده می شود بنابراین  توجه شود که در خصوص باغ های اطراف شهر شیراز باید براساس قانون عمل کرد.

آیت الله ایمانی با اشاره به نبود وابستگی امام جمعه های شهرستان ها به طیف خاصی و حضور ایشان در ماه مبارک رمضان در جلسه ی یکی از نمایندگان افزود: ما سعی کردیم که وابستگی به احزاب نباشد. بحث حضور بنده در ماه رمضان دعوتی بود که بعد از جلسه مشخص شد این دعوت از طرف یکی از نمایندگان بوده است.

وی با اشاره به اقدام جهاد  کشاورزی در امحاء 1700 تن سیب زمینی تصریح کرد: در مورد مسائل کشاورزان و مشکلات آنها کار از تذکر به مسئولین گذشته است. ده ها بار با مسئولان صحبت شده است و نتیجه ای حاصل نشده است. و کاری که امروز در امحاء انجام داده اند غلط بوده است. عده ای از کارشناسان غیر متعهد به بهانه ی تنظیم بازار کلاه  بر سر ما می گذراند.

وی در خصوص خشکسالی نیز بیان داشت: در بحث خشکسالی باید چگونگی حل مشکل آن را مورد بحث قرار دهیم.

آیت الله ایمانی در پاسخ به انتقاد دانشجویان از عملکرد ائمه جمعه در شهرستان ها و روند تقویم خوانی و تکرار کردن سخنان مقام معظم رهبری به دور از تبیین ها بیان کرد:  نمی توان همه را با یک چوب برانیم اما دربرخی از موارد کوتاهی داریم.

در این نشست نمایندگان دانشجویان بسیجی به بیان نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود از وضعیت موجود استان پرداختند.

کد خبر : ۳۲۴۵۵۴