خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور خدمات بازرگانی وزارت صنعت

لایحه برنامه‌های زیرساختی نظام تجاری در کشور در حال تدوین است

مدیرکل دفتر امور خدمات بازرگانی وزارت صنعت، از تدوین لایحه راهبرد‌ها و برنامه‌های زیرساختی نظام تجاری و بازرگانی در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، کاظم سلیمی در نشست با مدیران شرکت‌های پخش گیلان گفت: در تهیه و تدوین راهبردهای نظام تجاری و بازرگانی کشور۱۲ بخش در نظر گرفته شده است که لایحه جامع نظام توزیع کالا و خدمات، استانداردسازی، ساماندهی صنوف، کاهش هزینه‌ها، برندسازی و.... به روش علمی و عملی پرداخته شده است.

وی تلاش در تقویت تشکل‌های بخش خصوصی را یکی از مهم‌ترین راهکار‌ها در تقویت اقتصاد کشور اعلام کرد و افزود: زنجیره تولید و مصرف با نظام توزیع کامل می‌شود از این رو باید تلاش کنیم با تقویت شرکت‌ها و انجمن‌های پخش در کشور، اقدامی عملی در راستای تامین کالا و دوام تولید را ایجاد کنیم.

تخصیص۷۰ هکتار زمین برای ایجاد شهرک پخش

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، از تخصیص۷۰ هکتار زمین برای ایجاد شهرک پخش در استان برای اولین بار در سطح کشور خبر داد.

علی منتظری افزود: تجمیع شرکت‌های پخش در شهرک علاوه بر توسعه فعالیت‌های صنعت پخش می‌تواند سبب سهولت در مدیریت متمرکز، کاهش حجم ترافیکی در شهر، مدیریت و کنترل نابسامانی‌های احتمالی بازار شود.

راه‌اندازی اولین مدرسه بازاریابی در استان

دبیر انجمن شرکت‌های پخش گیلان از راه‌اندازی اولین مدرسه بازاریابی در استان خبر داد.

حسین کوچک افزود: آموزش علمی و تخصصی در عرصه بازاریابی از مهم‌ترین اهداف این مدرسه است و می‌تواند نقش موثری در اقتصاد و اشتغالزایی استان ایفا کند.

کوچک از فعالیت ۱۵۰شرکت پخش در گیلان خبر داد و گفت: امیدواریم با تعامل سازنده تمامی دستگاههای ذیربط، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر فعالیت شرکتهای پخش باشیم.

کد خبر : ۳۲۵۲۴۹