خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی

تفکر بسیج فقط در بین شیعیان و مسلمانان محدود نمی‌شود

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با بیان اینکه تفکر بسیج فقط در شیعه و مسلمان محدود نمی‌شود، اظهارکرد: امروز هر انسان آزادی‌خواه که می‌خواهد در مقابل ظالم ایستادگی کند از بسیج الگو گیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بجنورد، سردار سید حسن مرتضوی، در همایش شکوه ایستادگی بسیج که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان گفت: امروز بسیجی به عنوان اصلی‌ترین مدافعان اسلام ناب در هر عرصه و صحنه‌ای ظهور یافته و باصلابت و اقتدار حاضر شده و به دنبال این است ارزش‌های اسلامی را در سراسر جهان اسلام حاکم کند.

وی بسیج را نسخه شفابخش و مصون ساز در مقابل ظالمان خواند و بیان کرد: عظمت و بزرگی بسیج امروز برای همه جهانیان آشکار شده و استکبار جهانی را وادار کرده که در مقابل نظام اسلامی تواضع و خضوع نشان دهد.

فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی گفت: امروز دیگر هیچ مرزی و مانعی قدرت ایستادگی و مقابله در برابر تفکر بسیج را ندارد چراکه بیش از ۲۵ میلیون نفر با بسیج ارتباط مستقیم و سازماندهی شده داشته و در حال اجرای ماموریت‌های محوله هستند.

سردار مرتضوی یکی از مطالبات مهم بسیجیان را استفاده از توانمندی بسیج در جهت کمک به دولت، مردم و پیشرفت انقلاب دانست وگفت: اگر در خیلی از صحنه‌ها شاهد برخی از بداخلاقی و مسائل ضد فرهنگی هستیم با بکارگیری و حضور بسیجیان با سرعت بسیار بالایی قابل حل شدن است.

فرمانده سپاه خراسان شمالی اعلام کرد: امروز الگوی امنیت پایدار که به عنوان مدل امنیتی ایران اسلامی تلقی می‌شود با بسیج و بسیجیان گره خورده و بسیج محور وحدت در اقصی نقاط جهان شده است.

سردار مرتضوی با بیان اینکه وحدت علنی شیعه و سنی در قالب بسیج ایجاد شده است، گفت: اهل سنت با حضور در بسیج در جهت دفاع از ارزش‌های اسلام، آب و خاک و ناموس ایران به میدان آمده و حضور بسیج از قدرت بسیار بالایی برخوردار است.

وی به ماموریت‌های سنگین بسیج اهل سنت در جهت مقابله با اشرار و ناامنی‌ها در مناطق سیستان و شمال غرب کشور اشاره کرد و گفت: بسیاری از شهدایی که در جهت ایجاد امنیت پایدار تقدیم کرده‌ایم از اهل سنت بوده‌اند که نشان از این دارد که بسیج به عنوان محور وحدت به نقطه‌ای رسیده که نه تنها اقوام را حول محور اسلام و ارزش‌ها و ولایت دور هم گرد آورده بلکه وحدت عملی نیز به وجود آورده است.

کد خبر : ۳۲۵۴۶۸