خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی فارس خبر داد

دستگیری باند مامورنماهای اخاذ

فرمانده انتظامی فارس از شناسایی و دستگیری یک باند سه نفره مامورنما در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سردار احمدعلی گودرزی ظهر امروز شنبه در یک کنفرانس خبر ی گفت: از مدتی قبل تعدادی از سارقان در پوشش ماموران انتظامی اقدام به اخاذی و سرقت از مردم می‌کردند که پس از شکایات مردم تیم مخصوص بررسی این موضوع تشکیل شد.

وی فعالیت این باند را محدود به باغات غرب شیراز و شهرک گویم عنوان کرد و افزود: اعضای این باند با پوشش ماموران نیروی انتظامی  اقدام به اخاذی ازصاحبان این باغات بود.

رییس پلیس استان فارس افزود: در برخی موارد  این باند با حضور در باغات اطراف شیراز به بهانه صدور مجوز ادامه کار مبلغ یک میلیون تومان از آنها دریافت می‌کردند.

سردار گودرزی اعضای این باند  را سه نفر که تنها یکی از آنها دارای سابقه کیفری استمعرفی کرد و تاکید کرد: با هماهنگی و تحقیقات انجام شده این باند شناسایی و دستگیر شدند.

سردار گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به متلاشی شدن باند سارقین داخل خودرو نیز گفت: این باند شش نفره شناسایی و چهار نفر دستگیر شدند که سه نفر از آنها زن هستند تاکنون به ۶۰ فقره سرقت اعتراف کردند و مال خران نیز شناسایی دستگیر شدند اما تحقیقات برای دستگیری دو نفر متواری نیز ادامه داد.

وی میانگین سنی این باند را 20سال عنوان کرد.

کد خبر : ۳۲۵۸۰۴