خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت خبرداد

اعتباری بالغ‌بر 250 میلیارد ریال برای گازرسانی به 35 روستا مصوب شده است

فرماندار شفت با اشاره به اینکه از تعداد 96 روستای این شهرستان بالغ بر 50 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند ، گفت: اعتباری بالغ‌بر 250 میلیارد ریال برای گازرسانی به 35 روستا مصوب شده است.

به گزارش ایلنا، یونس محمودی در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان شفت با اشاره به در پیش بودن اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین (ع)، حضور جمعیت میلیونی ایرانیان در مراسم این روز را نشان ارتباط معنوی و روحانی شیعیان ایران با آن حضرت دانست و گفت: نظام اسلامی و اهداف و آرمانهای والای انقلاب اسلامی ملهم از الهامات ائمه اطهار است.

رییس شورای اداری شهرستان شفت همچنین روز 16 آذر روز دانشجو را گرامی داشت و تصریح کرد: دانشجویان به عنوان قشری تاثیرگذار در جامعه ، با بهره گیری از تفکرات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، می‌تواند کماکان مصونیت بخش نظام اسلامی باشد.

فرماندار شهرستان شفت با اشاره به درپیش بودن فصل سرما ، بر تامین نیازهای سوختی مردم به ویژه در روستاها و مناطق صعب العبور تاکید کرد.

وی در همین خصوص خواستار هوشیاری و آمادگی کامل اعضای ستاد بحران شهرستان در بحران های احتمالی پیش رو شد و همچنین گفت: استاندار محترم گیلان شهرداران را ملزم به تشکیل ستاد بحران در شهرها کرده‌اند که در این خصوص باید جلسات مربوطه تشکیل و صورتجلسات  به سمع و نظر ستاد بحران شهرستان برسد.

رییس شورای اداری شهرستان شفت با اشاره به درپیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان ، از تشکیل ستاد رسیدگی به تخلفات انتخاباتی با حضور ریاست دادگستری ، دادستان و اعضای ستاد انتخابات شهرستان خبر داد و تصریح کرد: کلید واژه انتخابات در دیدگاه دولت تدبیر و امید و شخص ریاست جمهوری قانون است و قانون نصب العین مجریان انتخابات است و ما بر اساس قانون عمل خواهیم کرد و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

یونس محمودی با اشاره به پروژه های عمرانی شهرستان خواستار تعامل دستگاه‌های اجرایی با مدیران استانی شان و پیگیری پروژه های عمرانی در تعامل با استانداری ، ادارات کل و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان شد. این مقام مسئول اظهار کرد: علی‌رغم تمام تهدیدها و تحریم ها ، با همکاری نماینده شهرستان ، استاندار و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان،  در سال جاری 269 پروژه در شهرستان با بودجه‌ای بالغ‌بر 17 میلیارد تومان اجرایی شده است که از اعتبارات استانی 40% از محل 2درصد فروش نفت و گاز 31% ، از محل بودجه‌های استانی 50% و از محل ماده 12 حوادث و بحران 50% اعتبارات سال جاری تخصیص یافته‌اند.

فرماندار شفت در پایان با اشاره به اینکه از تعداد 96 روستای شهرستان شفت بالغ‌بر 50 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند ، اظهار کرد: با حسن نظر و همکاری مجلس با دولت ، اعتباری معادل 25 میلیارد تومان برای گازرسانی به 35 روستا و 75 کیلومتر شبکه گذاری مصوب شده است که امیدواریم در دهه فجر سال‌جاری 9 روستا از نعمت گاز بهره مند شوند و در صورت بهبود شرایط این تعداد افزایش یابد.

کد خبر : ۳۲۵۹۲۳