خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس

سلامت شهروندان اولویت اصلی ماست

پس ازداستان سیب زمینی های دفن شده در فارس ، این بار نوبت به استخرهای شیراز رسیده تا سوژه داغ محافل مختلف باشد.

به گزارش ایلنا از شیراز، چند روز پیش انتشار پیامی در فضای مجازی با این مضمون که روز 27 آبان ماه سه مرد جوان در حالتی نامتعادل وارد یکی از استخرهای معروف شیراز می‌شوند وپس از آلوده کردن آب  با اعتراض حاضرین در این استخر توسط مسئولان آن مجموعه ورزشی به بیرون از استخر هدایت می شوندشهروندان شیرازی را به این فکر فرو برد که حساسیت بر سلامت شهروندان و تامین امنیت روانی آنها در اماکن ورزشی تا چه اندازه مورد توجه مسئولان ورزشی استان است؟

داستان وقتی ناراحت کننده تر می شود که در ادامه این پیام در فضای مجازی آمده بود:مسئولان استخر در مقابل خواست حاضرین در این مجموعه ورزشی مبنی بر تعویض آب استخر تنها به جمع آوری فضولات موجود در آب استخر با توری کرده و کلر زنی و تعویض آب استخر را به بهانه هزینه بر بودن غیرممکن عنوان کرده اند.

این در حالی بوده است که تنها نتیجه اعتراض حاضرین در این استخر در سانس به وقوع پیوستن این اتفاق تنها استراد وجه پرداختی بوده است.

اما مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه خود او نیز در فضای مجازی از این اتفاق با خبر شده است از صحت و سقم وقوع این اتفاق ابراز بی اطلاعی می کند و می گوید:تاکنون هیچ گزارش و شکایتی در خصوص این موضوع به اداره کل ورزش و جوانان فارس ارجاع داده نشده است.

حیدر علی کامیاب که بررسی صحت و سقم این موضوع را منوط به بررسی دقیق و همه جانبه این موضوع می داند می‌گوید: اگر ثابت شود که چنین اتفاقی در این استخر رخ داده قطعا با مدیران این مجموعه ورزشی قاطعانعه برخورد خواهد شد.

کامیاب سلامت شهروندان را یکی از اولویت های  اصلی اداره ورزش و جوانان استان می داند و می افزاید: اگر در بازرسی از این استخر نیز بازرس گزارشی مبنی بر وقوع تخلف بهداشتی ارائه دهد، بنده به عنوان متولی ورزش و جوانان این استان بدون تعارف با آنها برخورد خواهم کرد. به همین دلیل مدیران این استخر باید ثابت کنند که تمام جوانب بهداشتی را رعایت کرده‌اند.

 

کد خبر : ۳۲۶۱۹۲