خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر

مدیران به دور از محافظه کاری از عملکرد دولت دفاع کنند

asdasd
کد خبر : ۳۲۶۲۱۸

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی بدون محافطه کاری از کارنامه درخشان دولت در ابعاد مختلف دفاع کنند.

به گزارش ایلنا ، فتح الله حقیقی در همایش آموزشی و توجیهی اعضای ستاد انتخابات، فرمانداران و بخشداران استان بوشهر و فارس اظهار کرد: دولت تدبیر و امید درحوزه سیاست خارجی و ساماندهی اقتصاد با تورم لجام گسیخته ،طرح سلامت و برجام عملکرد خوبی از خود به منصه ظهور رسانده است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اضافه کرد: دستیابی به موفقیت ها و دستاودهای یادشده بیانگر همدلی اعضای دولت برای فراهم کردن شرایطی در خور شان ملت ایران است.

وی افزود: بدون شک راهبری مقام معظم رهبری و تدبیر دولت دکتر روحانی و مذاکره مبتنی بر خرد فرزندان انقلاب موجب تحقق این دست آوردها شده است.

حقیقی ادامه داد: مهار تورم از شاخص های برجسته موفقیت برنامه دولت است طوریکه تورم درتیرماه 92 معادل37.5 درصد و مهر 92 معادل 40درصد بود که نرخ یادشده در دولت تدبیر و امید در تیر ماه 93 معادل 25.3درصد و در تیر 94 به نرخ 15.6درصد کاهش یافته است.

حقیقی افزود: همچنین میزان رشد اقتصادی سال 91 از 5.6 درصد منفی به سمت مثبت شدن در سال 93 سوق داده شد که این مهم در سال 94 به سه درصد مثبت محقق شد.

وی با اشاره به پیامدهای مثبت اجرای طرح تحول نظام سلامت اظهار کرد: گرچه در برنامه پنجم مقرر بود پرداخت از جیب مردم در هنگام بستری شدن در بیمارستان 30درصد باشد، ولی آنچه درعمل تحقق پذیرفته بود هزینه 70درصدی بود که مردم تحت فشار مضاعف بودند.

حقیقی یادآورشد: این درحالی است که با اجرای طرح تحول نظام سلامت این پرداخت توسط دولت برای خانوار شهری معادل هفت درصد و برای مردم ساکن در روستاها سه درصد شده است که از آن به عنوان انقلاب بهداشت و درمان می توان یاد کرد.

وی با بیان اینکه دولت در ابعاد مختلف به وعده خود در مقابل مردم عمل کرده است اضافه کرد:دستاوردهای دولت در شرایط کنونی مهمترین مصداق اقتدار جهانی دولت و نظام است.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، گفت: یکایک مدیران باید با افتخار به داشته ها و زحمت های صرف شده در دولت تدبیر و امید برای تحقق برنامه های آن اشاره کنند تا اذهان عمومی درک کامل و شفافی از وضعیت کنونی کشور داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی دراسفند ماه سال جاری، گفت: سلامت ، رقابت سالم، حضور پرشکوه مردم و امنیت همه جانبه شالوده انتخابات هفتم اسفند ماه است.

حقیقی ادامه داد: تحقق انتخابات همه جانبه، مهمترین مسئولیت اعضای ستاد انتخابات ، فرمانداران و بخشداران است و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه توام با شور و شعور مردم استان بوشهر انجام شده است.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، گفت:باتوجه به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی و عبور از گردنه های سخت در سایه وحدت و اتحاد جمعی بوده است تلاش می شود انتخابات امسال نیز به افزایش روحیه همدلی و همزبانی در جامعه منجر شود.

حقیقی در خاتمه سخنان خود گفت: مهمترین وظیفه دولتمردان برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه است که دراین راستا تمهیدات لازم برای تحقق این مهم در استان بوشهر انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز