خبرگزاری کار ایران

حضور بوشهری‌ها در سمینار علمی-پژوهشی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

کد خبر : ۳۲۶۶۰۰

اسامی 24 مقاله پذیرفته‌شده برای شرکت در سمینار پژوهشی سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از سوی کمیته علمی سمینار اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در بوشهر، اسامی 24 مقاله پذیرفته‌شده برای شرکت در سمینار پژوهشی سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از سوی کمیته علمی سمینار اعلام شد.

3 مقاله از استان بوشهر در بین مقالات برگزیده این جشنواره، انتخاب شدند. «توسعه تئاتر در سمن‌ها و گروه‌های تئاتری نوشته جهانشیر یار‌احمدی از بوشهر، «تحلیل آماری گزارش مالی سالانه کمپانی‌های موفق تئاتر جهان» و « راه اندازی یک کمپانی تئاتر، چالش ها و راهکارها» نوشته امیر لشکری از گناوه، عنوان مقالاتی است که از استان بوشهر به بخش پژوهشی سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را یافته‌اند.

جهانشیر یاراحمدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: من در این پژوهش، ضمن مطالعه ساختاری سازمان‌های مردم‌نهاد(سمن‌ها) و کارکرد آن‌ها در اجتماع و چگونگی ارتباط آن‌ها با گروه‌های تئاتری پرداخته‌ام. این رابطه به اشکال گوناگون تفسیم می‌شود و موردکنکاش قرار می‌گیرد و نتیجه آن چیزی می‌شود به نام.توسعه تئاتر. این مقاله پژوهشی با این رویکرد نگاشته شده و با تجریبات سمن‌های تاتری در استان پیش می رود. لازم به یادآوری است، سمینار پژوهشی «نقش گروه‌ها و نهادهای سازمان‌یافته در شکل‌گیری و توسعه تئاتر» با محوریت تعریف گروه و کمپانی تئاتر، تئاتر و نهادها و مدیریت و تئاتر، اوایل دی‌ماه امسال از سوی دبیرخانه سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و اداره‌کل هنرهای نمایشی با همکاری دانشکده هنرهای نمایشی و موسیقی دانشگاه تهران و پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز