خبرگزاری کار ایران

سردار کرمی:

هیچ‌ مسئله خاص امنیتی در مرزها رخ نداده/ زائران برای بازگشت عجله نکنند

asdasd
کد خبر : ۳۲۶۹۶۲

فرمانده قرارگاه‌ظفر گفت: زیرساخت‌های لازم برای ورود حجم زیادی از زائران در شهر و پایانه‌مرزی مهران وجود ندارد و تعداد زیادی از زائران در حال بازگشت از مرز هستند.

به گزارش ایلنا، سردار حسن کرمی با بیان اینکه برای بازگشت زائران به کشور تدابیر لازم اندیشیده شده، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود چه در نهادهای نظامی و انتظامی و چه در سازمان‌های دیگر، تسهیلات قابل‌قبولی را برای بازگشت زائران به کشور ارائه دهیم.

وی افزود: با همدلی، مشارکت و انسجام مسئولان، همه امکانات و سیستم خودرویی و حمل و نقل منطقه‌ای و استان‌های همجوار و همچنین استان‌های دوردست به منظور تسهیل در تردد و بازگشت زائران مهیا است؛ از زائران تقاضا داریم برای بازگشت به کشور عجله نکنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ظفر با اشاره به افزایش حجم زائران به داخل کشور بیان داشت: تاکنون هیچ‌گونه مسئله خاص امنیتی در این مدت رخ نداده و خوشبختانه نیروهای انتظامی، یگان ویژه، مرزبانی بر این امر اشراف کامل دارند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه هموطنان مشتاق برای زیارت عتبات‌عالیات همچنان به مرز‌ها مراجعه می‌کنند، خاطرنشان کرد: مرز مهران برای خروج از کشور بسته شده و متاسفانه زیرساخت‌های لازم برای ورود این حجم از زائر در شهر و پایانه‌مرزی مهران وجود ندارد و به این دلیل تعداد زیادی از زائران در حال بازگشت از مرز هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز