خبرگزاری کار ایران

اسفند ماه سال جاری

بیست‌ویکمین آزمون تأسیس شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی کالا برگزار می‌شود

مدیرکل حمل ونقل و پایانه های استان زنجان ،گفت: بیست‌ویکمین آزمون تأسیس شرکت‌های حمل‌‌ونقل بین‌المللی کالا در روز 14 اسفندماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، ایرج دست نشان، مدیرکل حمل ونقل و پایانه های استان زنجان با اعلام این خبر گفت: آزمون این دوره نیز عمدتاً مبتنی بر مهارتهای تخصصی و اطلاعات کاربردی داوطلبین است و ثبت‌نام آزمون به شیوه گذشته، از روز پنجشنبه یکم بهمن‌ماه آغاز و در روز جمعه 30 بهمن، خاتمه می‌یابد. کلیه اطلاعات موردنیاز از جمله شرایط، ضوابط، نحوه ثبت‌نام، محل آزمون، ... از طریق لینک آزمون در وب‌سایت سازمان راهداری و حمل‌‌ونقل جاده‌‌ای، به‌نشانی  transit.rmto.ir اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی افزود: جهت تسهیل فرایند ثبت‌نام، امسال نیز ترتیبی پیش‌بینی شده است تا متقاضیانی که در دو دوره گذشته (19 و 20)، مجاز به شرکت در آزمون بوده‌اند، بتوانند با مراجعه به لینک ثبت‌نام، آمادگی خود را برای شرکت در آزمون دوره 21 اعلام نمایندضمن آنکه امکان ویرایش اطلاعات مندرج در دوره گذشته نیز برای آنها، فراهم شده است. طبعاً این دسته داوطلبان تا زمانی‌که اطلاعات خود را ویرایش ننموده‌اند نیازی به مراجعه به اداره  کل حمل‌ونقل استان نداشته و فرایند ثبت‌نام آنان، با همان مراجعه اینترنتی، به سادگی خاتمه می‌یابد.

دست نشان  اظهار کردبه‌مانند ادوار قبل، سرفصلهای آزمون، در لینک مربوطه اعلام شده است و بدیهی است موارد اعلامی، تعهدی عرفی یا قانونی برای سازمان جهت الزام به طرح سوال از تمام یا قسمتهایی از آن منابع ایجاد نکرده و براساس آیین‌ نامه صدرالاشاره، کلیه متقاضیان اخذ مجوز تاسیس می‌بایست از تجارب و دانش جامع و کافی علمی و کاربردی در حوزه‌های مرتبط با حمل‌ونقل بین‌المللی کالا و ترانزیت، برخوردار باشند. در هریک از مراجع معرفی‌شده، آخرین ویرایش مربوطه، ملاک طرح سوال خواهد بود.

وی اضافه کرد: ترتیبی اتخاذ می شود تا شمار بیشتری از قبول‌شدگان که حائز بالاترین رتبه‌های کسب‌شده هستند، نسبت به تاسیس شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی کالا در سراسر کشور اقدام نمایند.

کد خبر : ۳۲۷۷۱۵