خبرگزاری کار ایران

حسین‌زادگان خبر داد:

3 شهید تفحص‌شده در ساری تشیع می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۱۷۸

نماینده دولت در شهرستان ساری با اعلام خبر تشیع 3 شهید تفحص شده در این استان همزمان با روز 28 صفر گفت: شهدا سند مشروعیت انقلاب هستند و شرکت در مراسم تشیع شهدا تجدید میثاق با فرهنگ ایثار و شهادت است .

به گزارش ایلنا، احمد حسین‌زادگان نماینده عالی دولت در شهرستان ساری در جلسه ستاد برگزاری تشیع 3 شهید تفحص شده، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس و تسلیت ایام سوگواری رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و ثامن الحجج امام رضا (ع)، اظهار داشت: شهدا سند مشروعیت انقلاب هستند و در دفاع از دستاوردها و ازرش‌های انقلاب اسلامی و ادامه راه شهدا باید ایثارگری ها را زنده نگه داشت.

احمد حسین زادگان با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مایه بقای انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: به برکت فداکاری شهدای انقلاب امروز ایران اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی بر قلل رفیع افتخار ایستاده است.

مسئول ارشد شهرستان ساری با تاکید بر اینکه شهدا همیشه چراغ هدایت جامعه هستند، اظهار داشت: شرکت در مراسم تشیع شهدا تجدید میثاق است با فرهنگ ایثار و شهادت، ارج نهادن به ارزش ها و بازآموزی خصلت رشادت و شجاعت.

 فرماندار شهرستان  ساری از تمامی اقشار مختلف مردم شهید پرور شهرستان ساری و شهرهای همجوار دعوت کرد تا با حضور خود در این مراسم تجدید میثاق با شهدای مظلوم را به تصویر بکشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز