خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد امام(ره) کرمانشاه:

دانشجویان مددجو از آموزش‌های رایگان فنی و حرفه‌ای بهره‌مند می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۱۸۱

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد ضمن اشتغال به تحصیل می‌توانند از آموزش های رایگان فنی و حرفه ای بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، جلیلیان با بیان اینکه دانشجویان بنابر تمایل و علایق فردی می‌توانند از آموزش‌های فنی و حرفه ای برخوردار شوند، افزود: دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره‌های مختلف تحصیلی می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد شهرستان‌ها ضمن تایید اداره فرهنگی این نهاد و ارائه درخواست از آموزش های فنی بهره مند شوند.

وی با یادآوری اینکه هم اکنون دوره های کارآفرینی نیز با حضور دانشجویان و فارغ التحصیلان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه درحال برگزاری است، خاطرنشان کرد: در دوره‌های مذکور راهکارهای چگونگی ایجاد کسب و کارهای نوین، ایده پردازی و ایجاد رونق شغلی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ارائه می شود.

به گفته جلیلیان همچنین کمیته امداد جهت بهره‌مندی از ظرفیت و توانایی‌های فارغ التحصیلان دانشگاهی تحت حمایت آنان را به موسسات کاریابی معرفی می کند.

جلیلیان با تاکید بر اینکه تا پایان مهر ماه سال1394 طی تعامل با موسسات کاریابی برای 707 مددجو در استان کرمانشاه اشتغال پایدار ایجاد شده است، تصریح کرد: بسیاری از این مددجویان از فارغ التحصیلان دانشگاهی بوده اند که هم اکنون دارای شغل شده اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در پایان با یادآوری اینکه ایجاد اشتغال پایدار یکی از مسیرهای توانمندسازی و برون رفت مددجویان از گردونه حمایت های کمیته امداد به شمار می رود،تاکید کرد: کمیته امداد با ارائه آموزش‌های فنی در پی آن است علم فارغ التحصیلان دانشگاهی تحت حمایت این نهاد را با عمل همراه سازد چرا که همراهی علم و عمل موجب توانمندی مددجویان خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز