خبرگزاری کار ایران

بانوی شمشیرباز کرمانشاهی در گفتگو با ایلنا:

مهمترین مشکل هیات شمشیربازی کرمانشاه بودجه و مسایل مالی است

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۲۰۲

قهرمان کرمانشاهی شمشیربازی مهمترین و اصلی‌ترین مشکل هیات شمشیربازی کرمانشاه را تنگناهای شدید مالی عنوان کرد.

"مینا قهرمانی راد"، از اعضای تیم شمشیربازی بانوان استان کرمانشاه در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: وضعیت رشته شمشیربازی در کرمانشاه در سال‌های گذشته بسیار بهتر از حال حاضر بود و این استان به عنوان قطب ورزش شمشیربازی کشور محسوب می شد.

قهرمانی راد بیان داشت: البته با این وجود نوجوانان و جوانان استقبال خوبی از رشته شمشیربازی دارند و این می تواند باعث شود سرمایه های این رشته در آینده تامین شود.

این قهرمان رشته شمشیربازی در ادامه با اشاره به برخی از مشکلات این ورزش در کرمانشاه، گفت: مهمترین و اصلی ترین مشکل این است که هیات شمشیربازی کرمانشاه از نظر بودجه در تنگنای بسیار شدیدی قرار دارد و همین امر باعث شده که نتوانیم در بسیاری از مسابقات و اردوها شرکت کنیم و این عامل باعث از بین رفتن آمادگی ورزشکاران این رشته می شود.

وی با اشاره به اینکه سرپرست این هیات نیز به خاطر مشکلات عدیده از سمت خود استعفا داده است، بیان داشت: متاسفانه هیچ یک از مسئولان استانی به ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه توجهی به رشته شمشیربازی ندارند.

این بازیکن تیم شمشیربازی استان کرمانشاه در ادامه تاکید کرد: یکی دیگر از مشکلات ورزشکاران رشته شمشیربازی در استان کرمانشاه، نبود سالن استاندارد برای انجام تمرینات است که امیدواریم این مشکل با همکاری و دلسوزی مسئولان مربوطه مرتفع شود.

قهرمانی‌راد به آخرین نتایج تیم شمشیربازی استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در یکی از این مسابقات تیم نوجوانان ما توانست به مقام سوم و مدال برنز دست پیدا کند.

این ورزشکار کرمانشاهی تاکید کرد: همچنین در مسابقاتی که آبان‌ماه امسال در ارومیه برگزار شد تیم کرمانشاه با وجود مشکلاتی که بیان شد، در مجموع عملکرد خوبی داشت و توانست به خوبی ظاهر شود.

وی در پایان تصریح کرد: در مسابقات مذکور تیم شمشیربازی کرمانشاه در رشته "اپه" به مقام سوم دست یافت و در رشته "فلوره" نیز در سکوی چهارم ایستاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز