خبرگزاری کار ایران

میرزایی خبر داد:

قائم‌شهر صاحب مجتمع تفریحی و توریستی در جنگل تلار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۲۱۱

رئیس شورای اسلامی قائم شهرگفت: قائم شهر صاحب مجتمع تفریحی و توریستی در جنگل تلار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، سعید میرزایی صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی، 16 آذر را به دانشجویان تبریک گفت و از آنان به عنوان روشنگران تفکر در جامعه یاد کرد.

وی ادامه داد: دانشجویان عزیز ما باید رهرو خون پاک شهدا و آرمان‌های امام راحل باشند و با پشتیبانی از ولایت فقیه، ایران اسلامی را به سمت موفقیت و پیشرفت بیشتر سوق دهند.

رئیس شورای اسلامی قائم شهر در ادامه به قرارداد 99 ساله که فی مابین شهرداری قائم شهر و سازمان جنگل‌ها منعقد شد، اشاره کرد و گفت: قائم شهر بزودی صاحب مجتمع تفریحی و توریستی در جنگل تلار می‌شود و شرکتی در قالب قرارداد( بی یو تی ) طرحی ارائه داد که در آن مونو ریل ، کلبه های چوبی درختی ، دریاچه های مصنوعی، امکانات خدماتی جنگلی ، کلبه های چوبی درختی با جایگاه گرمایشی و سایر امکانات تفریحی روز دنیا در قالب مجتمع فرهنگی در جنگل تلار قائم شهر ساخته شود.

وی با بیان اینکه در این قرارداد، به زیست های جانوری نیز توجه شده است، اظهار داشت: ضمن بومی‌سازی مطالعات ، سازمان جنگل‌ها اعلام آمادگی کرد که آسیبی به گونه های جنگلی وارد نشود .

میرزایی تصریح کرد: این قرارداد بر اساس یورو ۳۸۰۰ تومانی و  ۳۵ ساله به مبلغ ۴۳ میلیارد تومان در اختیار شرکت آترین صنعت پایا قرار گرفت و پس از انقضای مدت قرارداد معین شده طبق قرارداد ، مجموعه را با دستگاه‌های به روز شده و سالم به شهرداری شهرستان قائمشهر تحویل دهد.

وی در خاتمه از دیگر ویژگی‌های این طرح به شهربازی سرپوشیده، واحدهای تجاری، قطار آموزشی تفریحی ، رستوران، پارک آبی سرپوشیده ، سینما و سالن آمفی تئاتر ، زمین اسکیت ، زمین بازی کودکان ، کارتینگ ، تالار و سالن همایش ، سالن ورزشی  و زمین تنیس اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز