خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

بیشترین اشتغال به صنایع تبدیلی اختصاص داده شود

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۲۳۵

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به مشکل اقتصادی کشور در مسئله اشتغال‌زایی گفت: بیشترین اشتغال می‌تواند به صنایع تبدیلی اختصاص داده شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در کرمانشاه، با حضور سردار محمدرضا نقدی صبح امروز (17 آذرماه) هشتمین جلسه کار گروه اقتصاد مقاومتی در استانداری کرمانشاه برگزار شد.

در این جلسه رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به شرایط اقتصادی کشور، گفت: کشور در سودآوری مشکل دارد، نه در نقدینگی. اگر تولیدات ما سودآور شود نقدینگی هم ارتقا پیدا می کند.

سردار نقدی به لزوم توجه و حمایت از بازارهای داخلی اشاره داشت و تصریح کرد: سرمایه خارجی زمانی در اختیار ما قرار خواهد گرفت که تولیدات سودآور داشته باشیم و پس از توجه و حمایت از بازارهای داخلی  است که با استقبال کشورهای دیگر مواجه خواهیم شد.

وی مسئله اقتصاد مقاومتی را از موضوعات مهم کشور دانست و اظهار کرد: ظرفیت های داخلی و به کارگیری نیروهای مردمی باید در اولویت قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: مشکل اقتصادی کشور مسئله اشتغال‌زایی است و باید زیرساخت های آن راه اندازی شود.

سردار نقدی تصریح کرد: بیشترین اشتغال می تواند به صنایع تبدیلی اختصاص داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز