خبرگزاری کار ایران

مدیر کل استاندارد قزوین خبر داد؛

شش ماه حبس برای جعل علامت استاندارد در قزوین

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۲۵۳

مدیر کل استاندارد قزوین از شش ماه حبس برای جعل علامت استاندارد توسط یک واحد تولیدی بر روی فرآورده فیلتر هوای خودرو خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استاندارد قزوین؛ محمد رضا طاهری افزود: به دنبال شکایت این اداره کل از یک واحد تولیدی که اقدام به جعل علامت استاندارد بر روی فرآورده فیلتر هوای خودرو کرده بود ، شعبه 102 دادگاه کیفری قزوین رای خود را صادر کرد.

وی ادامه داد: در این رای، مدیر عامل واحد مذکور به شش ماه حبس و یک میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شده است.

این مقام مسئول با تاکید براینکه اداره استاندارد قزوین به منظور حفظ سلامت، ایمنی جامعه مکلف به نظارت بر فرآورده های مشمول استاندارد است، اظهار داشت: با توجه به اینکه بعد از صدور پروانه بهره برداری این اداره کل از فعالیت واحدهای تولیدی مطلع می شود لذا توصیه میشود تولید کنندگان قبل از شروع به تولید انبوه ، نسبت به تشکیل پرونده جهت دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد اقدام کند .

طاهری خاطر نشان کرد: کارشناسان این اداره کل به منظور حفظ حقوق مصرف کننده در صورت مشاهده موارد خلاف قانون و مقررات استاندارد، موارد را تشکیل پرونده کرده و به مراجع قانونی ارسال می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز