خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری :

جایگاه علمی حوزه علمیه بوشهر ارتقا یافته است

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۳۴۶

صفایی بوشهری با بیان اینکه تعداد استادان حوزه علمیه بوشهر افزایش یافته است، گفت: حوزه علمیه شهر بوشهر که 8 استاد داشت اکنون به 39 استاد افزایش یافته که نشان از ارتقا جایگاه علمی حوزه علمیه بوشهر دارد.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی در بوشهر با بیان اینکه تامین زیرساخت‌های حوزوی استان بوشهر تنظیم شده گفت: تامین زیرساخت‌های حوزه‌های علمیه استان بوشهر در یک سند حوزوی تا افق 1404 تنظیم شده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از افزایش فضاهای آموزشی حوزه‌های علمیه استان بوشهر خبرداد و گفت: تاکنون 100 هزار متر مربع به فضاهای آموزشی حوزوی استان بوشهر افزوده شده است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه اجرای سند حوزوی استان بوشهر افزایش زیرساخت‌های حوزه علمیه در پی داشته است گفت: پذیرش طلاب در حوزه‌های علمیه استان بوشهر افزایش چشمگیری یافته و طلاب استان بوشهر در تمامی عرصه‌ها توانمندی خود را نشان می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه آیت‌الله بلادی از افتخارات اسلام، شیعه، ایران و استان بوشهر است خاطرنشان کرد: علامه بلادی در 110 سال پیش وهابیت را شناخت و اکنون این مهم در کتاب الحدود ایشان تبیین شده و با معرفی وهابیت نقاب از چهره وهابیت برداشته است.

صفایی بوشهری با بیان اینکه تعداد استادان حوزه علمیه بوشهر افزایش یافته است بیان کرد: حوزه علمیه شهر بوشهر که 8 استاد داشت اکنون به 39 استاد افزایش یافته که نشان از ارتقا جایگاه علمی حوزه علمیه بوشهر است.

صفایی بوشهری با بیان اینکه حوزه‌های علمیه استان بوشهر در تحصیل علم و پژوهش پرتلاش هستند گفت: با تلاش و برنامه‌ریزی که انجام شده حوزه‌های علمیه استان بوشهر به قطب حوزوی شیعی و اسلامی در حوزه خلیج فارس تبدیل می‌شود.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر ارتقا جایگاه علمی استان بوشهر گفت: برگزاری جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی در بوشهر آغاز حرکت علمی برای تبدیل پایگاه علمی حوزه خلیج فارس در بوشهر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز