خبرگزاری کار ایران

مسئول اعتماد ملی استان قم:

کمیته انتخاباتی شورای هماهنگی اصلاحات قم بر انتخابات اسفندماه تمرکز دارد

مسئول شاخه استان قم حزب اعتماد ملی از تشکیل کمیته‌های مربوط به انتخابات در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قم، حجت‌الاسلام کمره‌ای، شب گذشته در نشست سیاسی اصلاح‌طلبان استان قم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین رسول منتجب‌نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی در محل سالن اجتماعات مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر ۱۷ گروه و حزب اصلاح‌طلب شناسنامه دار در استان قم فعالیت دارند که حزب اعتماد ملی یکی از آنهاست. 

وی افزود: نمایندگان این ۱۷ گروه و حزب فعال اصلاح‌طلب در استان قم به همراه ۹ نفر از شخصیت‌های حقیقی اصلاح‌طلب و اثرگذار استان، جلسات منظمی را تحت عنوان شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان قم برگزار می‌کنند و در حال حاضر نیز بیشترین تمرکز ما بر انتخابات اسفندماه متمرکز است. 

مسئول شاخه استان قم حزب اعتماد ملی از تشکیل کمیته‌های مربوط به انتخابات در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان قم خبر داد و گفت: اعضای مربوط به این کمیته‌های انتخاباتی مشخص شده و تقریبا هر هفته یک بار جلساتی در این راستا تشکیل می‌شود. 

کمره‌ای خاطرنشان کرد: با توجه به توصیه بزرگان اصلاح‌طلب و همچنین نگاه به تجربه‌های گذشته، تا حد زیادی اختلاف‌ها را کنار گذاشته و از مدت‌ها پیش تلاش خود برای انتخابات پیش رو را آغاز کرده‌ایم.

کد خبر : ۳۲۸۳۵۸