خبرگزاری کار ایران

مدیرکمیته امداد شهرستان فامنین:

بیش از 6 میلیاردریال وام اشتغالزایی به مددجویان پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۶۳۰

مدیر کمیته امداد شهرستان فامنین از پرداخت 6 میلیارد و 60 میلیون ریال وام اشتغال به منظور توانمند سازی خانواده های تحت حمایت این کمیته خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، مسعود کرمی مدیرکمیته امداد شهرستان فامنین در جمع خبرنگاران گفت: در سال جاری در راستای فراهم نمودن اشتغال و توانمند شدن خانواده های تحت حمایت مبلغ 6 میلیارد و 60 میلیون ریال وام اشتغال به آنان پرداخت شده است .

وی افزود:این تسهیلات از منابع داخلی و بانکی تامین و در قالب 121 فقره وام در بخش اشتغال و خودکفایی خانواده های تحت حمایت پرداخت شده است.

کرمی یادآور شد:در زمینه اشتغالزایی مددجویان، متقاضیان را برای گذراندن دوره های آموزشی با هزینه کمیته امداد به اداره آموزش فنی و حرفه ای معرفی می کنیم و پس از پایان دوره تسهیلاتی برای خوداشتغالی به آنها پرداخت می شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان فامنین با اشاره به اینکه تسهیلات اشتغال این نهاد در قالب طرح های کارانگیزی ، توان افزایی و خودکفایی است، اظهار داشت : در سال جاری برای تعداد 16 طرح کارانگیزی مبلغ 310 میلیون ریال ، تعداد 55 طرح توان افزایی مبلغ 980 میلیون ریال و همچنین تعداد 49 طرح خودکفایی مبلغ 4 میلیارد و 670 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است .

کرمی اشتغال زایی و خودکفا کردن خانواده‌های تحت حمایت را از سیاست‌های اصلی این نهاد عنوان کرد و گفت: با اجرای طرح های اشتغال مددجویان به توانمندی و استقلال مالی رسیده و به تدریج از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز