خبرگزاری کار ایران

بنابر اعلام وزارت علوم؛

کلیه رشته‌های دانشگاه آزاد بر اساس ضوابط و مقررات است

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۰۵۰

وزارت علوم با انتشار بیانیه ای اعلام کرد:تمام رشته‌های پیشنهادی دانشگاه آزاد اسلامی و ظرفیت‌های آنها براساس ضوابط و مقررات شورای گسترش آموزش عالی و شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد بررسی و تصویب قرار می گیرد.

به گزارش ایلنا، وزارت علوم طی بیانیه ای اعلام کرد: همانطور که وزارت علوم در بیانیه های قبلی نیز مکررا اعلام کرده است ، تمام رشته‌های پیشنهادی دانشگاه آزاد اسلامی و ظرفیت های آنها همانطور که در گذشته نیزمعمول بوده، براساس ضوابط و مقررات شورای گسترش آموزش عالی و شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد بررسی و تصویب قرار می گیرد و به طور قطع در آینده نیز به همین روال اقدام خواهد شد.

این در حالی است که پیش از این مجتبی‌نیاسر معاون آموزشی این وزارتخانه مدعی شده بود که آن دسته از رشته‌های دانشگاه آزاد که در کمیته سه نفره شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد تایید قرار گرفته اند اعتبار ندارند.

وی همچنین مدعی شده بود وزارت علوم نماینده ای در این کمیته سه نفره نداشته است. به نظر می رسد این اطلاعیه و اشاره به اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی که مورد تاکید دانشگاه آزاد است در پی افشای برخی اسناد توسط معاون دانشگاه آزاد درباره اطلاع کامل وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری از روند تصویب رشته‌ها صورت گرفته است.

به گفته علوی فاضل رئیس مرکز سنجش دانشگاه آزاد اسلامی برخی رشته های دانشگاه آزاد در کمیته سه نفره ای که به موجب قانون سال 67 تایید رشته های دانشگاه آزاد تشکیل شده است، تایید شده. وزارت علوم این قانون را منسوخ می داند اما علوی فاضل در نشست خبری خود اسناد و مدارکی را منتشر کرد که مجلس شورای اسلامی این قانون را لازم الاجرا دانسته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز