خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات بسکتبال خراسان رضوی:

هیچ اختلافی با باشگاه ثامن وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۲۱۶

رئیس هیات بسکتبال خراسان رضوی گفت: هدف هیات بسکتبال خراسان رضوی کمک به حل مشکلات این رشته و ایجاد فضا و امکانات برای علاقه مندان این رشته در استان خراسان رضوی است.

به گزارش ایلنا از مشهد، علیرضا پور رضایی در نشست خبری این هیات که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: بازدید از شهرستان‌ها‌ی استان در دستور کار هیات قرار داشته که از 9 شهرستان تاکنون بازدید شده و در این بازدید‌ها مشورت و ارائه راهکار‌هایی برای ارتقای فعالیت شهرستان‌ها و راه اندازی هیات در شهرستان‌های غیر فعال مدنظر بوده است.

وی افزود: برگزاری مسابقات استانی، راه اندازی لیگ جوانان و نوجوانان، تدوین آیین نامه مسابقات، راه اندازی کمیته فنی با حضور پیشکسوتان، برگزاری مسابقات بسکتبال 3 نفره با حضور بیش از هزار و 700 نفر، همراهی و همکاری با شهرداری و دیگر سازمان‌های دولتی و غیر دولتی و تعامل با باشگاه‌ها از جمله فعالیت‌های هیات بسکتبال خراسان رضوی در شش ماهه گذشته بوده است.

پوررضایی با بیان اینکه لیگ بزرگسالان استان هم  به زودی راه اندازی خواهد شد، گفت: لیگ نونهالان و نوجوانان با کیفیت و سطح خوبی در استان در حال برگزاری می‌باشد ، با پتانسیلی که در استان خراسان رضوی وجود دارد به زودی لیگ بزرگسالان استان را راه اندازی خواهیم کرد و امیدواریم از این طریق بستری برای توسعه این ورزش در استان فراهم شود.

رئیس هیات بسکتبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: کمیته فنی با حضور صاحب نظارن این رشته تشکیل شده که از وظایف این کمیته نظارت بر فعالیت‌ها و اقدامات هیات است.

وی با بیان اینکه اختلاف نظر در همه جا وجود دارد و سبب پیشرفت خواهد شد، تاکید کرد: طبق جلساتی که با باشگاه ثامن برگزار شده هیچ اختلافی نداریم و تشکر می‌کنیم از مدیر عامل این باشگاه به دلیل ورود به ورزش به خصوص رشته بسکتبال که جوانان و نوجوانان علاقه مند بسیاری به این رشته در خراسان رضوی وجود دارد.

پوررضایی با اشاره به اینکه سالن خانه بسکتبال تعمیر شده و در اختیار تیم‌های ورزشی قرار گرفته است، افزود: میزان قرارداد ما با ثامن کمتر از 16 میلیون تومان است توقعی برای کمک این باشگاه به هیات نداریم اما انتظار داریم این باشگاه در پایان فصل به جایگاه خوبی در جدول سوپر لیگ دست یابد.

و با تاکید بر اینکه اولویت هیات بسکتبال حرکت جمعی و تیمی است، گفت: هدف ما انجام اقداماتی است که برای بسکتبال باشد و در این راستا آمادگی همکاری با هر نهاد و سرمایه گذاری را جهت کمک به مشکلات بسکتبال را داریم و اگر زمینی جهت احداث سالن در اختیار هیئت قرار گیرد هیئت توان ساخت سالنی مخصوص به بسکتبال را دارد.

نایب رئیس بانوان هیئت بسکتبال خراسان رضوی در ادامه بیان کرد: در بخش بانوان دو تیم در لیگ‌های کشوری حضور دارند یک تیم در لیگ 2 و تیم دیگر در سوپر لیگ بانوان به رقابت می‌پردازد.

پوران داوری خاطرنشان کرد: در خصوص جذب اسپانسر مشکل داریم و متاسفانه در اکثر اوقات اسپانسر و حامیان مالی علاقه‌مند به سرمایه گذاری ورزش بانوان نبوده‌اند اما خوشبختانه در دوره مدیریت جدید هیات بسکتبال توانستیم با حمایت از تیم‌های استان حضور خوبی در مسابقات و لیگ کشوری داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در بخش بانوان کمیته‌های مختلف تشکیل شده، عنوان کرد:  کمیته استعداد یابی به تازگی راه اندازی شده است و امیدواریم با تعامل خوبی که از سوی هیئت با آموزش و پرورش وجود دارد بتوانیم در جذب و شناسایی استعداد‌های استان موفق باشیم.

دبیر هیات بسکتبال خراسان رضوی در ادامه این نشست بیان کرد: نهایت همکاری با باشگاه ثامن از ابتدا با شروع تمرینات این تیم وجود داشته و هیچ تیم در کشور به اندازه ثامن زمان برای تمرین ندارد مگر این سالن اختصاصی در اختیار داشته باشد.

وی افزود: لیگ‌های استانی به صورت منظم و با سطح کیفی خوب در حال برگزاری است و بستر مناسبی برای رشد و شناسایی جوانان خوب این رشته به وجود آمده است، همچنین در بخش بانوان اقدامات خوبی انجام شده که ما برای اولین بار شاهد این موفقیت‌ها در استان خراسان رضوی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز