خبرگزاری کار ایران

۲۵ آذرماه جاری؛

کتاب زندگینامه" آیت الله شیخ مجتبی قزوینی" رونمایی می شود

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۲۲۶

دبیر فرهنگی همایش بزرگداشت آیت الله شیخ مرتضی قزوینی از رونمایی کتاب زندگینامه ایشان در هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قزوین، نشست خبری همایش بزرگداشت آیت الله شیخ مجتبی قزوینی با حضور مسئولین استان، هنرمندان و اصحاب رسانه صبح امروز در سالن باغستان جهاد کشاورزی برگزار شد.

مهدی احمدی دبیرفرهنگی این همایش اظهار کرد: احیای انجمن آثار مفاخر فرهنگی در  یک سال اخیر از اهم برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است بر اساس این محوریت ، بزرگداشت آیت الله شیخ مجتبی قزوینی در تاریخ 25آذرماه با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

وی افزود: شایسته است که این بزرگداشت طی دو مرحله در استان های خراسان و قزوین صورت گیرد چرا که رهبر کبیر انقلاب عظمت این عالم ربانی را در کلمه " بی بدیل" خلاصه کرده اند.

این مسئول، ساده زیستی، زهد، اخلاق، سلوک عملی، مبارزات سیاسی و تبحر بر علوم کیمیا را از ویژگی های بارز این فقید برجسته عنوان کرد و خبر داد: کتاب زندگینامه آیت الله شیخ مجتبی قزوینی 25 آذر ماه با حضور مسئولین رونمایی خواهد شد.

 گفتنی است، رونمایی از پوستر این عالم ربانی  از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز