خبرگزاری کار ایران

مدیر راهداری آذربایجان غربی خبر داد:

تلاش برای جلوگیری از مسدود شدن راه‌های اصلی آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۴۱۴

مدیر راهداری راه و شهرسازی آذربایجان غربی از تلاش برای جلوگیری از مسدود شدن راه‌های اصلی این استان خبر داد.

ارسلان شکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه اظهار داشت: بر اساس رصد دوربین‌های نظارت تصویری و گزارش راهدارها، هم اکنون بارش برف در اغلب محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی وجود دارد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی راه‌های استان،تصریح کرد: هم اکنون شاهد بارش برف در محورهای شهرستان‌های ارومیه، مهاباد، خوی، سلماس، پیرانشهر، سردشت، اشنویه، بوکان، میاندوآب، شاهین‌دژ، تکاب، نقده، گردنه قوشچی و محورهای راژان و سرو هستیم.

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بیان اینکه بستن زنجیر چرخ و رعایت سرعت مطمئنه برای تمام رانندگان توصیه می‌شود، اعلام کرد: با توجه به بارش سنگین برف در محورهای استان حتماً باید خودروها به زنجیر چرخ تجهیز شوند.

این مسئول با بیان اینکه بسیاری از محورهای روستایی شهرهای مختلف استان نیز مسدود شده است، اذعان داشت: تلاش برای بازگشایی محورهای روستایی شهرهای مختلف استان ادامه دارد.

شکری با بیان اینکه هم اکنون تردد در محورهای استان با داشتن زنجیر چرخ امکان‌پذیر است، ادامه داد: از رانندگان درخواست می‌شود در صورت عدم ضرورت، وارد جاده‌های استان آذربایجان غربی نشوند.

وی با بیان اینکه عوامل راهداری نیز در راهدارخانه‌های استان و در محورهای مواصلاتی مشغول فعالیت هستند، تلاش برای جلوگیری از مسدود شدن محورهای اصلی توسط عوامل راهداری همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز