خبرگزاری کار ایران

فرماندار آران و بیدگل خبرداد:

اعضای هیات اجرایی انتخابات آران و بیدگل معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۳۳۰۲۲۷

فرماندار آران وبیدگل گفت : هشت نفر اعضای هیات اجرایی انتخابات آران و بیدگل از میان معتمدین این شهرستان انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل،"ابوالفضل معینی نژاد" در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: طبق قانون انتخابات، فرماندار رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان را به‌عهده دارد و "محسن تاج افروز" دادستان و «احمدابریشمی» رئیس اداره ثبت احوال، اعضای اداری این هیات اجرایی در انتخابات شهرستان  آران و بیدگل هستند.

فرماندار آران و بیدگل ادامه داد: در نشست انتخاب اعضای هیات اجرایی از میان 30 نفر معتمد از اقشار مختلف مردم ، 8 نفر به عنوان معتمدین اصلی و 5 نفر به عنوان معتمدین علی البدل اعضای هیات اجرایی  پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری شهرستان آران و بیدگل انتخاب شدند.                                                                

وی اظهار داشت: هدف نهایی ما برگزاری انتخاباتی بانشاط و پرشور با حضور حماسی و حداکثری مردم است وصیانت از آرای مردم مهمترین رسالت مجریان  و دست اندرکاران انتخابات به شمار می رود.

فرماندارآران و بیدگل  با تاکید بر ضرورت شعار همدلی و همزبانی در انتخابات پیش رو خاطر نشان کرد: رعایت قانون، تضمین کننده سلامت انتخابات و امانتداری یکی از اصول حاکم بر انتخابات است.

گفتنی است دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه سالجاری در سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز