خبرگزاری کار ایران

استاندار مرکزی در بازدید از فرمانداری اراک:

امیدوارم مجلسی قوی و به دور از شعار و سیاست‌زدگی تشکیل شود

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۳۱۶

همزمان با ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، استاندار مرکزی و هیات همراه از مراحل اجرایی کار در فرمانداری اراک بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، حوالی ظهر امروز دکتر بختیاری فرماندار اراک با همراهی زمانی قمی استاندار و هیات همراه از نزدیک در جریان مراحل ثبت نام از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قرار گرفتند.

بختیاری در جریان این بازدید گفت: اجازه نخواهیم داد حتی یک رأی از کسی به نام دیگری ثبت شود و قطعا رعایت امانتداری را خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: برای مسئولان رده‌های مختلف حاضر در انتخابات آموزش‌های لازم را خواهیم داد و در آموزش‌ها بر رعایت امانتداری و رعایت قانون و حرمت نامزدها و حفظ حقوق شهروندی تاکید خواهیم کرد و امیداواریم کسانی که با رای مردم انتخاب می شوند کارشناس و متخصص باشند که در نهایت نتیجه این انتخاب رفاه و آسایش و امنیت برای همه مردم خواهد بود..

زمانی قمی استاندار مرکزی نیز در سخنانی ضمن تشریح روند برگزاری انتخابات گفت: ضمن تشکر و عرض خسته نباشید به تمامی فرمانداران و بخشداران استان، امیدواریم انتخاباتی پرشور و باشکوه در روز هفتم اسفند داشته باشیم و یک مجلس قوی دور از شعارزدگی و سیاست زدگی ایجاد شود و مجلسی داشته باشیم که مشکلات مردم را پیگیری کند و نه مجلسی که روی رئیس سازمان انرژی اتمی سیمان بریزد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز