خبرگزاری کار ایران

در دومین روز نام‌نویسی؛

سه کاندید در حوزه انتخابیه لامرد و مهر ثبت‌نام کردند

صبح امروز قاسم مقیمی، محمدباقر عامر‌نیا و اسدالله برزگر به اتفاق یکدیگر با حضور در فرمانداری لامرد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، محمدباقر عامری‌نیا ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه در پوشش خبری انتخابات افزود: تشکر می‌کنم از اصحاب رسانه که سعی در پوشش‌خبری جریان بسیار باعظمت و تاثیرگذار انتخابات دارند و  بدون شک اصحاب رسانه بیشترین نقش را در گرم برگزار شدن انتخابات دارند.

وی با تاکید براینکه کاندیدا نمی توانند برنامه انتخاباتی خود را در این زمان اعلام کنند ، افزود: فعلا موقع اعلام برنامه ها نیست و باید به قانون احترام بگذاریم.

وی ادامه داد: همه‌ی مردم حوزه انتخابیه را به حضور پرشور در انتخابات دعوت می کنم و در راستای سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی از بزرگان و فرهیختگان همه‌ی جناح های سیاسی  دعوت میکنم تا در هر شرایطی در انتخابات شرکت کنند لذا جای هیچ عذری نیست و لازم است که اصل حضور در انتخابات به طور جدی مورد توجه تمامی اهالی حوزه انتخابیه باشد و این امر هم برای تثبیت نظام و هم برای تثبیت کلی کشور و جایگاه آن در عرصه جهانی بسیار اهمیت دارد.

این نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه هیچ عذری برای حضور در انتخابات وجود ندارد ، افزود: من به سهم خود باتوجه به توانمندی ها و تجربه آشنایی با قوانین حدود 20 سال فعالیت حقوقی نیز خود را فردی موثر در عرصه قانون گذاری دیدم و دعوت دوستان و مجموعه را قبول کردم و در انتخابات ثبت نام کردم.

همچنین اسدالله برزگر از دیگر نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخلابیه لامرد و مُهر ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه، افزود: من به خودم می بالم در کشوری زندگی می‌کنم که انتخاب نمایندگان و انتخاب شوراها و انتخاب رئیس جمهور براساس سلایق و انتخاب مردم است.

وی در خصوص سوابق خود بیان کرد: 25 سال سابقه فعالیت باغداری و کشاورزی دارم و 5 سال است که به عنوان باغدار نمونه شهرستان  معرفی می شوم.

این نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: کشوری می‌تواند پیش‌رو باشد که در امر فرهنگ و آموزش رو به جلو باشد و به همین خاطر وارد عرصه شدم.

محمدباقر عامری‌نیا از چهره‌های وابسته به حوزه و دانشگاه، مدرس‌دانشگاه، متولد ۱۳۴۹ از روستای شیخ‌عامر از بخش چاهورز. چهره‌ای که بنا به نقل خویش هم از علم دانشگاه و هم از فقه حوزه بهره برده و خود را فرزند حوزه و دانشگاه قلمداد می‌کند. وی دارای  دکترای تخصّصی حقوق‌قضایی از دانشگاه‌آزاد، واحد علوم و تحقیقات تهران است. این شخصیت اصلاح‌طلب سوابقی چون تدریس در مدارس مختلف، 7 سال قضاوت در دعاوی قضایی و نیز بیش از 10 سال فعالیت به عنوان وکیل‌پایه یک دادگستری، همچنین بیش از 17 سال تدریس در دانشگاه از دهه 70 تاکنون در کارنامه وی دیده می‌شود. چاپ و انتشار چندین کتاب و مقالات علمی در سوابق این چهره علمی دیده می‌شود.

همچنین اسدالله برزگر خود را یکی از  کاندیدای جوان معرفی کرد. برزگر متولد 1352 از شهرک شهید پرور اسیر شهرستان مُهر و فعالیت‌های سیاسی- اجتماعی خود را از سال 78 تا به امروز آغاز کرده است. وی از خانواده معظم شهداست که  25 سال سابقه فعالیت در آموزش و پرورش را دارد. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب نیز دو دوره رئیس شورای شهرک امام‌اسیر بوده و دارای لیسانس علوم‌سیاسی و فوق لیسانس ادبیات‌فارسی است و پس از بهرام طاهری در انتخابات مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کرد و آمده تا در این کارزار به رقابت بپردازد.

تاکنون 4داوطلب برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای از حوزه انتخابیه لامرد و مُهر ثبت‌نام کرده‌اند.

کد خبر : ۳۳۱۵۲۲